کد خبر : 1523327 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 19:08 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاری به تعویض‌های زودهنگام قلعه‌نویی

یکی از اتفاقات عجیب دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن تعویض زودهنگام محمد ستاری در اواسط نیمه اول بود.

واکنش ستاری به تعویض‌های زودهنگام قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری، مدافع جوان ذوب آهن در دقیقه 17 جدال مقابل استقلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از سوی امیر قلعه نویی تعویض شد. ستاری که در این فصل یکی از باثباترین‌ بازیکنان ذوب آهن محسوب می‌شود که 5 پاس گل نیز به نام خود در دو پست هافبک دفاعی و مدافع چپ برای این تیم ثبت کرده است.


محمد ستاری در این رابطه می‌گوید: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده و من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند. من بازی‌های پیاپی و کاملی را زیر نظر آقای قلعه نویی پشت سر گذاشتم و برخی اوقات پیش می‌آید که مربی تصمیم دیگری بگیرد. این تصمیم کاملا تاکتیکی بوده و هیچ ربطی به عملکردم نداشت. 


وی ادامه داد: حتی در بین دو نیمه و زمانی که تیم در حال آماده شدن برای 45 دقیقه حساس نیمه دوم بود، آقای قلعه نویی به من دلیل این تعویض را توضیح دادند که برای من یک دنیا ارزش دارد. من بازیکن تیم هستم و در کنار دیگر بازیکنان به دنبال موفقیت باشگاه هستیم. اینکه چه کسی بازی کند و چطور باشد اصلا مهم نیست و مهم خروجی آن و نتیجه برای باشگاه است و خوشحالم که توانستیم در بازی رفت به برتری دست پیدا کنیم.


مدافع چپ ذوب آهن در واکنش به این مساله که آیا عملکرد او مقابل حمله وران استقلال باعث چنین تصمیمی شده گفت: آقای قلعه نویی گفتند به این دلیل تعویض شدم که تیم در میانه زمین نیاز به حفظ توپ بیشتر و بازیسازی داشت و استقلال در آن دقایق خیلی بهتر از ما عمل کرده بود و امکان داشت نتیجه برخلاف انتظار ما رقم بخورد. حضور آقای حدادی‌فر هم به این خاطر بود تا با قدرت تکنیکی و کیفی خود بازی را در میانه زمین برای ما به جریان بیندازد و مانع از بازیسازی راحت استقلال در این بخش شود. مشکلی در سمت چپ وجود نداشت و خودم را کاملا برای دیدارهای آینده آماده می‌کنم. 


ستاری ادامه داد: اینکه می‌گویند به خاطر فشار حریف تعویض شدم هم از آن حرف‌ها است و مسلما فشاری که تیم لوکوموتیو در ازبکستان روی دروازه ما آورد به هیچ عنوان قابل مقایسه با بازی استقلال نبود و من در آن دیدار کاملا فیکس بازی کردم. ما کاملا خود را مهیای دیدار برگشت مقابل استقلال می‌کنیم و از روحیه خوبی نیز با توجه به پیروزی در بازی رفت برخوردار هستیم و امیدوار به صعود به مرحله بعدی هستیم.

دیدگاه‌ها