کد خبر : 1523619 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:44 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرزانه توسلی و عنوانی که به او تعلق نگرفت

چرا عابدزاده فوتسال زنان دست خالی ماند؟

در مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا جایزه ای به بهترین دروازه بان اهدا نمی شود و به همین خاطر دست فرزانه توسلی برای کسب عنوان فردی خالی ماند.

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان ایران یکی از بهترین بازیکنان این تیم در طول مسابقات بود. او نه تنها در فینال مقابل با ژاپن با عکس العمل ها و سیوهای تماشایی اش تماشاگران را به وجد آورد که در بازی های قبلی نیز نمایش دلچسبی داشت و نقش زیادی در رسیدن تیم به فینال ایفا کرد.

 

1301844


در پایان مسابقات که قهرمانی ایران را به همراه داشت، بازیکنان تیم ملی فوتسال یکی پس از دیگری عناوین فردی را مال خود کردند اما خبری از جایزه بهترین دروازه بان مسابقات نبود. عنوانی که اگر در مسابقات قهرمانی زنان فوتسال آسیا جای داشت، فرزانه توسلی بدون تردید می توانست آن را از آن خود کند. این اتفاق باعث حیرت بسیاری از حاضران شد و به همین خاطر علی کفاشیان واکنش نشان داد.

 

1301843


سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون ایران در این باره گفت: «پیشنهاد دادیم که این اتفاق بیفتد و از دوره‌های بعدی بهترین دروازه‌بان نیز انتخاب می‌شود. از لحاظ آمار و عملکرد به نظرم فرزانه توسلی بهترین بازیکن و دروازه‌بان بود که از وی حتماً تقدیر خواهیم کرد.»

 

1301842

دیدگاه‌ها