کد خبر : 1523503 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:35 | 133.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ای درون دروازه؛

تکرار خاطرات عابدزاده با توسلی در جام ملت ها

دروازه بان تیم ملی ایران در دیدار با ژاپن باز هم درخشید.

تکرار خاطرات عابدزاده با توسلی در جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با 5 گل حریف خود در فینال مسابقات آسیا را شکست داد و البته در این دیدار 2 گل نیز دریافت کرد اما بی شک ستاره اول بانوان ایرانی در این دیدار فرزانه توسلی بود.


ملی پوشان ایران در نیمه اول نمایش خوبی نداشتند و در اکثر دقایق در دفاع بودند اما نمایش خوب توسلی اجازه باز شدن دروازه تیم ملی را نداد. دروازه بان ایران نزدیک به 10 موقعیت مناسب را از ژاپنی ها گرفت تا تیم ملی بتواند نیمه اول را با تساوی به پایان برساند.


لحظه جالب این دیدار  اما در اواسط نیمه اول رقم خورد. توسلی ضربه آرام بازیکنان ژاپن را در شرایطی که تیم ملی تحت فشار بود با پا استپ کرد و سپس با آرامش خاطر چند روپایی زد و با یک حرکت نمایشی توپ را جمع کرد تا اعتماد به نفس خود را به رخ بازیکنان حریف بکشد و به ملی پوشان ایرانی نیز روحیه دهد؛ رفتاری شبیه به آنچه احمدرضا عابدزاده در دیدار حماسی ایران و استرالیا انجام داد تا تیم ملی ایران را در بازی حفظ کند و البته هر دو چهره با استایل خاص خود، در این کار موفق بودند.


توسلی در نیمه دوم نیز درخشید اما بعد از آنکه بازیکنان حریف از پاور پلی و 5 بازیکن در خط حمله استفاده کردند، دو مرتبه دروازه ایران باز شد تا ستاره اول تیم ملی برای ثبت کلین شیت در فینال ناکام باشد. دروازه بان شماره یک ایران 3 سال قبل نیز در دیدار با ژاپن نمایش بسیار فوق العاده ای داشت و حالا باز هم آمادگی خود را به نمایش گذاشت تا ایران برای دومین دوره متوالی، طلایی شود.

دیدگاه‌ها