کد خبر : 1523751 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 18:42 | 363.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه انتخاب های غیرمنتظره کی روش

3+1 سورپرایز در لیست 35 نفره تیم ملی ایران

فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 اعلام شد.

3+1 سورپرایز در لیست 35 نفره تیم ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست 35 نفره ملی پوشان را برای جام جهانی 2018 اعلام کرد. لیست سرمربی تیم ملی در مسیر جام جهانی مانند همیشه با سورپرایزهایی همراه است که در ادامه به بررسی این سورپرایزها می پردازیم.

 

  • بازگشت بیت آشور به فهرست کی روش


استیون بیت آشور یکی از بازیکنانی بود که کارلوس کی روش به فوتبال ایران معرفی کرد اما نزدیک به 4 سال بود که از این بازیکن خبری نبود. بیت آشور مدت زیادی در فهرست تیم ملی قرار نداشت اما سرمربی تیم ملی به شکل غیر منتظره ای نام این بازیکن را در فهرست 35 نفره تیم ملی قرار داد.

 

  • احمد عبدالله زاده دوباره دعوت شد


تمرین تیم ملی فوتبال ایران در هفته گذشته و بعد از تعطیلی لیگ برتر با تنها  4 نفر برگزار می شد که در این میان احمد عبدالله زاده حضور نداشت. با این وجود سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا در فهرست نهایی خود این بازیکن را در لیست تیم ملی قرار دهد تا به این ترتیب عبدالله زاده سورپرایز دوم کی روش باشد.

 

  • سروش؛ شاگرد محبوب کی روش


سرمربی تیم ملی در جام ملت های آسیا نشان داد که علاقه زیادی به سروش رفیعی دارد اما این بازیکن مدت زمان زیادی است که به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. با این وجود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت تا سروش رفیعی را در جمع 35 نفره تیم ملی قرار دهد تا هافبک تیم فوتبال الخور، دیگر سورپرایز کی روش باشد.

 

  •  اشکان دژاگه همچنان حضور دارد


سرمربی تیم ملی با وجود مصدومیت باز هم اشکان دژاگه را به تیم ملی دعوت کرده است. دژاگه این روزها در حال فیزیوتراپی است و مدت زمان زیادی است که در مسابقات رسمی حضور ندارد. البته حضور دژاگه دیگر برای اهالی فوتبال تبدیل به یک عادت شده و نباید از سورپرایز کی روش برای دعوت از بازیکنی که نزدیک به یک سال است در شرایط مسابقه نیست، خیلی تعجب کرد.

دیدگاه‌ها