کد خبر : 1523950 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اسپانیایی به دنبال تاریخ سازی؛ 

ادامه فوتبال ژاوی در گروی پیروزی برابر الاهلی !

ژاوی هرناندز قهرمان جام جهانی 2010 در صورتی به فوتبال خود ادامه می دهد که امروز تیم السد بتواند از نماینده عربستان عبور کند.

ادامه فوتبال ژاوی در گروی پیروزی برابر الاهلی ! 

به گزارش "ورزش سه"، امشب و از ساعت 22 تیم فوتبال السد در عربستان برابر الاهلی قرار می گیرد تا برای صعود به 8 تیم برتر آسیا بجنگد. آنها دور رفت را با پیروزی 2 بر 1 در خانه پشت سر گذاشته اند، اما تک گل مهند اسیری می تواند برگ برنده الاهلی در خانه باشد و شاگردان ربروف می توانند با پیروزی یک بر صفر دو گل بوعلام خوخی در بازی رفت را پاسخ دهند و به مدد گل زده در قطر به دور بعدی برسند.


در این میان اما ستاره 38 ساله و اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر در صورت عدم صعود این تیم به جمع 8 تیم پایانی به احتمال زیاد کفش هایش را می آویزد؛ ژاوی که پیشتر از خداحافظی خود در پایان این فصل از رقابت های لیگ قطر گفته بود، با اصرار مدیران باشگاه السد برای تمدید قرارداد روبرو شده و این احتمال وجود دارد که در صورت صعود السدی ها حداقل تا نیم فصل سال آینده که تکلیف لیگ قهرمانان فصل جاری مشخص می شود، به فوتبال ادامه دهد.

 

1302177


ژاوی در بازی رفت یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و با 64 پاس بیشترین آمار را از این حیث در میان بازیکنان حاضر در میدان به خود اختصاص داد و به زیبایی پاس گل اول را برای خوخی ارسال کرد.


السدی ها که در دو سال گذشته از راهیابی به دور گروهی باز مانده بودند، در فصل جاری به عنوان تیم دوم پس از پرسپولیس به مرحله حذفی راه یافتند و با حضور ستاره هایی نظیر ژاوی، بونجاح و سایر بازیکنان امیدوارند که بار دیگر قهرمانی خود در سال 2011 که آخرین قهرمانی یک تیم غرب نشین آسیا بوده را تکرار کنند؛ افتخاری که در صورت رسیدن به آن ژاوی نیز می تواند نام خود را به عنوان تنها بازیکنی در جهان مطرح کند که علاوه بر قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانسته این عنوان را در لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار کند.

دیدگاه‌ها