کد خبر : 1524031 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 21:52 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال فراتر از سوپرمن

پایان خوش پرسپولیس با شلیک کاپیتان

پرسپولیس با گلزنی سیدجلال حسینی موفق به شکست الجزیره و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

پایان خوش پرسپولیس با شلیک کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با گل نجات بخش سیدجلال حسینی الجزیره امارات را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. حسینی که بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود، در این بازی انگیزه های زیادی برای نجات تیمش داشت. سرخپوشان در دیدار هفته گذشته علی رغم جلو افتادن از میزبان خود نتوانستند نتیجه بازی را حفظ کنند و غیبت کاپیتان به طور محسوسی در تعیین آن باخت غافلگیرانه مشخص بود. سردرگمی و اشتباهات متوالی مدافعان پرسپولیس در آن بازی باعث شد تا سرخپوشان بازی یک بر صفر برده را با باخت تعویض کنند.


اما بازگشت سیدجلال در بازی امروز نظم و انضباط خوبی را به خط دفاعی پرسپولیس داده بود. حسینی که به معنای واقعی کلمه یک رهبر و لیدر در جمع شاگردان برانکو به حساب می آید، توانست تیمش را به خوبی رو به جلو هدایت کند. او با حرکت های مطمئن و پوشش مناسب خیال پرسپولیسی ها را از گل نخوردن راحت کرده بود تا بازیکنان تیم با تمرکز بیشتر در برنامه های هجومی شرکت کنند.


وقتی کار با تساوی یک بر یک دنبال می شد، اماراتی ها رو به بازی تاخیری آورده و با ایجاد لایه های دفاعی کار برای شاگردان برانکو سخت کرده بودند. ارسال های بی امان از جناحین حربه برانکو برای این دقایق بود تا با ضربات سر سیدجلال، شجاع، علیپور و حتی شایان مصلح به گل برسند.

 


ارسال های سرخپوشان و فشار آنها بالاخره در دقایق پایانی بازی جواب داد و کاپیتان که روز فوق العاده ای رو سپری می کرد، روی یک توپ ارسالی و غفلت مدافعان الجزیره توپ را به تور دروازه این تیم امارتی چسباند تا پرسپولیسی ها جشن صعود 90 هزار نفری را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این دیدار که آخرین بازی پرسپولیس در این فصل به شمار می رفت، با گل سیدجلال خاطره انگیز شد تا کاپیتان سرخ ها با روحیه ای مضاعف به اردوی تیم ملی ملحق شود.

دیدگاه‌ها