کد خبر : 1524178 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 14:57 | 109.5K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی دل از قرمز کَند و آبی شد (عکس)

صادق محرمی روز گذشته آخرین نمایش خود را با پیراهن سرخ پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر الجزیره قرار گرفت و موفق شد در یک بازی فراموش نشدنی از سد شاگردان تن کاته عبور کند که پس از بازی خبر جدایی سه بازیکن سرخپوش منتشر شد.

 

 البته در میان سه بازیکن جدا شده پرسپولیس، شاید بهترین سرنوشت در انتظار صادق محرمی 22 ساله باشد که پس از سه فصل حضور در باشگاه ملوان، به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیوست و رفته رفته خود را به عنوان یکی از مردان اصلی قهرمان دو فصل اخیر لیگ مطرح کرد.

 

1302419


محرمی در فصل اول حضور در تهران در 20 مسابقه راهی میدان شد که در 12 دیدار به عنوان یار اصلی و در 8 بازی هم به عنوان یار جایگزین راهی میدان شد و در مجموع 1136 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد.

 

در فصل دوم حضور این مدافع راست که با ارائه بازی های چشم گیرتر همراه بود، محرمی با توجه به خروج رضائیان و استفاده از ماهینی در پست های دیگر، در 23 دیدار با دستور برانکو برای تیمش به میدان رفت؛ 23 دیداری که 20 مسابقه آن در میان یازده بازیکن اصلی تیم قرار داشت و تنها 3 مسابقه از روی نیمکت به ترکیب اضافه شد. آمار دقایق بازی او در لیگ هفدهم برای سرخپوشان که با قهرمانی لیگ و صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت 1769 دقیقه بود که نشان از پیشرفت این بازیکن طی دوران دو ساله حضور در پرسپولیس دارد. البته در این آمار ها باید دقایق حضور این بازیکن در مصاف های آسیایی را نیز اضافه کرد.


دیدار السد برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی و با پیروزی سرخپوشان خاتمه یافت، با حضور مسئولین باشگاه دیناموزاگرب کرواسی همراه بود و آنها آمده بودند تا مدافع راست سرخپوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

 

1302420


پرسپولیس شب گذشته موفق شد با پیروزی 2 بر 1 به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یابد و این بهترین خداحافظی برای بازیکن مستعد سرخپوشان بود که حالا آرزوهای خود را در فوتبال اروپا و یکی از تیم های مطرح این قاره جستجو می کند؛ تیمی که برخلاف پرسپولیس با پیراهن آبی به میدان می رود و می تواند دروازه ورود این بازیکن به تیم های مطرح تر فوتبال جهان باشد.

 

(عکس‌ها از پیام پارسایی، فواد اشتری)

دیدگاه‌ها