کد خبر : 1524613 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 15:50 | 81.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

احتمال پیوستن گریزمان به بارسلونا کمتر شد

در بارسلونا اطمینان دارند که اول جولای و با پرداخت رقم فسخ گریزمان، این بازیکن به جمع آبی و اناری پوشان خواهد پیوست.

احتمال پیوستن گریزمان به بارسلونا کمتر شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان شب گذشته ستاره اتلتیکو در بازی فینال لیگ اروپا برابر مارسی بود. او با زدن دو گل از سه گل تیمش، نقش مهمی در سومین قهرمانی روخی بلانکوس در لیگ اروپا داشت.

برخی معتقدند که این شاید آخرین بازی او با پیراهن اتلتیکو بود و او به زودی راهی بارسلونا خواهد شد اما طبق ادعای آاس، مسئولان اتلتیکو در نشست های اخیر خود با گریزمان، به وی وعده های جذابی داده اند و باعث شده اند تمایل او به جدایی کمتر از گذشته شود.

 

 

1302759

 

 

گویا قرارداد جدیدی به گریزمان پیشنهاد شده و دستمزد او به سالانه 20 میلیون یورو خالص افزایش خواهد یافت. از این حیث او تنها از مسی، رونالدو و نیمار دستمزد کمتری دریافت خواهد کرد. حقوق پیشنهادی بارسا به گریزمان، بسیار کمتر از این رقم است.

 

همچنین وعده جذب چندین ستاره بزرگ برای فصل بعد و تبدیل کردن اتلتیکو به یک مدعی درجه یک برای کسب همه جام ها، باعث شده تا گریزمان برای پیوستن به بارسا دچار تردیدهایی جدی شود. فشار زیاد هم تیمی های او برای ماندن نیز مزید بر علت شده تا همه چیز در مورد آینده ستاره فرانسوی در ابهام باشد.

 

خیل مارین، مدیر ارشد اتلتیکو نیز پس از بازی شب گذشته گفت که گریزمان یا می تواند در اتلتیکو بماند و تبدیل به یک اسطوره شود یا اینکه به بارسلونا برود و در نهایت هرگز به جایگاهی که می توانست در اتلتیکو داشته باشد، نرسد.

دیدگاه‌ها