کد خبر : 1525762 | 02 خرداد 1397 ساعت 13:10 | 94K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین ونگر مشخص شد

رسمی: اونای امری، سرمربی جدید آرسنال

باشگاه آرسنال تایید کرد که اونای امری، سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده خواهد بود.

رسمی: اونای امری، سرمربی جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، امری 36 ساله سه فصل در سویا حضور داشت و 3 قهرمانی پیاپی لیگ اروپا با این تیم کسب کرد و این تیم را به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ اسپانیا معرفی کرد. پس از آن او راهی پاری سن ژرمن شد و دو فصل نیز در این تیم حضور داشت و جام‌های متعددی کسب کرد ولی در چمپیونزلیگ ناکام بود و در نهایت از این تیم کنار رفت.

 

1297329

 

 

حال ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال،  انتخاب امری به عنوان سرمربی این تیم را تایید کرد. او گفت:" اونای آمار بسیار موفقی در دوران مربی گری اش به جا گذاشته و استعداد‌های بزرگی را در سرتاسر اروپا معرفی کرده است و سبک بازی تیم‌های او نیز با آرسنال هماهنگ است.

 

او بسیار سخت کوش و پرشور و انگیزه است  و ارزش‌هایی که داخل و خارج زمین به دنبال آن است، او را به گزینه ای ایده آل برای پیشبرد اهداف ما تبدیل کرده است. درباره تمام گزینه‌هایی که در فهرست ما بودند، بررسی های‌ دقیقی انجام دادیم.ویدیو بازی تیم‌هایشان را بررسی کردیم، آمار را مطالعه کردیم و ملاقات‌هایی نیز داشتیم. در نهایت اونای به عنوان بهترین گزینه برای فصل جدیدی از تاریخ ما انتخاب شد.

 

استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه آرسنال گفت:" از حضور اونای امری در تیممان استقبال کنیم. او نشان داده که یک برنده است. مطمئنیم که او گزینه مناسبی برای این کار است و تیم ما را به اهداف خواهد رساند و هواداران، کادر فنی و بازیکنان از حضورش خوشحال خواهند بود. چندین موضوع در انتخاب او دخیل بود، دانش فوتبالی، انرژی و تمرکزش بر فوتبال. آشنایی او با بازیکنان، لیگ برتر و اروپا هم باعث شد که او انتخاب ما باشد. دیدگاه و نگاه او به فوتبال شبیه ماست و سعی داریم از مسیری که ونگر برایمان ساخته پیش برویم و موفقیت‌های بزرگتری کسب کنیم."

 

اونای امری، فوتبال را از رئال سوسیداد آغاز کرد و در تیم ب سوسیداد حضور داشت و سپس 4 فصل راهی تولدو شد. پس از تولدو، او دو سال در ریسینگ فرول بازی کرد و سپس یک فصل راهی لگانس شد و در نهایت فوتبالش را در لورکا دپورتیوا به اتمام رساند.

دیدگاه‌ها