کد خبر : 1526527 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:33 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

لبدف: توانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم

مربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: بازی امروز را باختیم چون در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم.

لبدف: توانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مارک لبدف، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل ایران در کنفرانس خبری جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

او در ابتدا اظهار داشت: اول اینکه پیش از بازی امروز کمی بیشتر خوابیدیم و استراحت کردیم. در بازی دیروز استرس داشتیم و ثبات کمی در تیم حاکم بود. وقتی آماده بازی هستیم، بازی می‌کنیم ولی وقتی می‌خواهیم مثلا مثل روس‌ها بازی کنیم، ممکن مثل ویلفردو لئون بازی کنیم اما سطح بازی ما عادی می‌شود.  البته امروز اینکار را کمی بهتر انجام دادیم.

 

سرمربی استرالیا ادامه داد: شکست دیروز کمی موجب دلسردی ما شد اما تمرکز ما در این بازی بیشتر شد. البته هنوز به سطح واقعی تیم خودمان نزدیک هم نشدیم. منظورم این نیست که توان تیمی خودمان را ارتقا بدهیم بلکه منظورم این است که سطح واقعی ما اصلاً اینطور که امروز دیدید نیست.

 

او در مورد بازیکنان غایب تیمش گفت: اصلاً به بازیکنانی که نیستند فکر نمی‌کنم و فقط به بازیکنانی فکر می‌کنم که در اختیار دارم. منظورم این است که به تخیلات کاری ندارم و به واقعیاتی که وجود دارد، فکر می‌کنم. به بازیکنانم گفتم که حداقل از دو ست یک ست را بگیرید و اگر بتوانید یک ست را بگیرید، توان تغییر نتیجه را خواهید داشت.

 

لبدف درباره پیش بینی خود از تعداد پیروزی‌های احتمالی تیمش تصریح کرد: فکر می‌کنم 6 یا 7 بازی را ببریم، البته دیروز گفتم هفت تا و بازی دیروز یکی از همان هفت تا بود که چون شکست خوردیم باید بگویم شش تا. بازی امروز را باختیم چون در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم. فکر می‌کردیم باید توان بیشتر خرج دهیم و وقتی هم خواستیم اینکار را بکنیم، مرتکب اشتباهات بزرگ‌تری شدیم.

 

وی در مورد شانس صعود به مرحله نهایی گفت: برای ما صعود به مرحله نهایی دشوار است. نمی گویم ممکن نیست اما در حال حاضر روی آن تمرکز نمی‌کنم.

 

 

دیدگاه‌ها