کد خبر : 1526622 | 06 خرداد 1397 ساعت 13:35 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

برجلو: دایی تیم قدرتمندی می سازد

مدافع سابق سایپا معتقد است که فصل گذشته، فعالیت در این تیم باعث شد تا چیزهای زیادی از علی دایی یاد بگیرد.

برجلو: دایی تیم قدرتمندی می سازد

به گزارش" ورزش سه"  کاظم برجلو مدافع سابق تیم فوتبال سایپا فصل گذشته به عنوان دستیار علی دایی در این تیم فعالیت کرد. او که سال گذشته در کلاس های مربیگری B آسیا هم شرکت کرده بود در خصوص تجربه‌ای که در فصل گذشته از حضور در کادر مربیگری سایپا به دست آورد می‌گوید: «ابتدا باید از علی دایی تشکر کنم که این فرصت را در اختیارم گذاشت تا بتوانم فضای جدیدی را تجربه کنم. وقتی فوتبال را کنار گذاشتم هدفم این بود که مربیگری را شروع کنم و بودن در کادرفنی سایپا این فرصت را به من داد تا بتوانم در ابتدای راه تجربیات زیادی را از بودن کنار علی دایی بدست بیاورم. مطمئنا این تجربیات می‌تواند در آینده به من کمک کند تا بتوانم از آنها بهترین استفاده را ببرم. از طرفی خوشحالم که در کنار مربیانی چون محمد دایی، ابراهیم صادقی و بهزاد غلامپور بودم.»


او ادامه می دهد: «سایپا سال گذشته با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شد و این در حالی است که قبل از آمدن دایی شرایط این تیم در لیگ‌برتر اصلا خوب نبود و حتی امکان داشت سایپا به لیگ دسته اول سقوط کند. وقتی دایی آمد تحولات زیادی در تیم صورت گرفت و سایپا جوان‌تر شد. شاید این نیروی جوانی باعث شد تا در ابتدای لیگ نتوانیم به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کنیم اما همان زمان هم امیدوار به آینده بودیم و دیدید که در پایان چه اتفاقاتی برای سایپا رخ داد.»

 

1305279


برجلو در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بود و علی دایی توانست به خوبی یک تیم قدرتمند را برای لیگ سال گذشته آماده کند. ما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و البته از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم در غیر اینصورت مطمئن باشید که سایپا به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا می شد و این شایستگی را داشت. حالا هم قرار است سایپا در پلی آف حضور پیدا کند و مطمئنا تیم ما تلاش خواهد کرد تا بتواند سال آینده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.»


برجلو در مورد اینکه آیا جدایی برخی از بازیکنان سایپا مثل قلی زاده و ترابی نمی تواند به ضرر این تیم شود می گوید: «بازیکنانی مثل ترابی و قلی زاده تاثیرگذار بودند ولی مطمئنا علی دایی تدابیر لازم را در این مورد در نظر خواهد گرفت. البته هنوز هم جدایی آنها قطعی نشده است ولی امیدوارم بهترین اتفاق برای قلی زاده و ترابی بیفتد و دیگر بازیکنان سایپا هم به تمامی هدف هایی که دارند برسند. از طرفی علی دایی تلاش می کند تا یک تیم پرقدرت را آماده فصل جدید لیگ‌برتر کند.»

دیدگاه‌ها