کد خبر : 1526827 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:09 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال کارشناس داوری BeInSports بین اعراب؛

جمال شریف: حرکت راموس روی صلاح عادی بود!

کارشناس داوری یکی از معتبرترین شبکه های دنیا اظهارنظری در خصوص صحنه مصدومیت محمد صلاح داشته که باعث ایجاد جنجال بین اهالی فوتبال در کشورهای عربی شده است.

جمال شریف: حرکت راموس روی صلاح عادی بود!

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول برگزار شد و مادریدی ها توانستند با برتری سه بر یک مقابل حریف به مقام قهرمانی برسند. صرف نظر از نتیجه بازی، مهم ترین اتفاق فینال لیگ قهرمانان، مصدومیت شدید محمد صلاح پس از حرکت خشن سرخیو راموس بود؛ حرکتی که البته از سوی میلوراد مازیچ خطا تشخیص داده نشد.

 

در همین راستا از همان لحظه وقوع خطا اظهارنظرهای مختلفی در خصوص صحنه مذکور توسط کارشناسان صورت گرفت. جمال شریف، کارشناس شبکه BeIn Sport یکی از نظرات جالب و منحصر به فرد را داشت. او معتقد است اقدام غیر طبیعی از سمت صلاح بر روی راموس انجام شده و هیچ خطایی در حرکت مدافع رائال وجود نداشته است.

 

این نظر جمال شریف در بین اهالی فوتبال در کشورهای عربی جنجال زیادی به پا کرد و اکثرا به او واکنش منفی نشان دادند.


عبدالله الریسی، مجری عمانی در این باره گفت: نظر جمال شریف بسیار عجیب است. با اینکه من یک طرفدار مادرید هستم و نه محمد صلاح، اما به وضوح مشخص است که این یک مصدومیت عمدی از سوی راموس است و او دست بازیکن لیورپول را به پایین کشیده است. در حالی که تحلیل ضعیف جمال شریف می گوید صلاح، خودش را در این صحنه مصدوم کرده است!

 

همچنین محمد ابوتریکه، مهاجم سال های نه چندان دور تیم ملی مصر، درباره مصدومیت صلاح گفت: کاری که راموس کرد، یک خطای عمدی بود و او به قصد مصدوم کردن صلاح حرکت کرد. این در حالی بود که صلاح انتظار چنین فینالی را می کشید. اقدام راموس مغایر با اصول بازی جوانمردانه بود.

دیدگاه‌ها