کد خبر : 1526918 | 07 خرداد 1397 ساعت 19:20 | 115.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ۱۷ ساله مقاومت لژیونر شد؛

پدیده نوجوانان ایران در کوردوبا اسپانیا (عکس)

هافبک هجومی تیم ملی نوجوانان ایران و باشگاه مقاومت تهران قراردادی رسمی با باشگاه کوردوبا اسپانیا امضاء کرد.

پدیده نوجوانان ایران در کوردوبا اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج غیر منتظره و درخشانی که تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هند کسب کرد و موفق به شکست تیم‌های مطرحی همچون آلمان، مکزیک، کاستاریکا و گینه شد و نمایش خوبی که با وجود شکست برابر اسپانیا ارائه داد، نگاه‌ها را به سمت شاگردان عباس چمنیان و به ویژه پدیده‌های این تیم بُرد.

پس از اتمام مسابقات جام جهانی حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون پیوستن بازیکنان موثر این تیم ازجمله یونس دلفی، الله‌یار صیادمنش، محمد شریفی، طاها شریعتی و ... به باشگاه‌های اروپایی و لژیونر شدن آنها از همین سنین پایین شد ولی تا به امروز انتقال هیچ یک از آنها صورت نگرفت تا اینکه یک باشگاه اسپانیایی امروز تایید کرد شماره ۷ تیم ملی نوجوانان ایران را به خدمت گرفته است.



باشگاه کوردوبا اسپانیا ساعاتی قبل اعلام کرد با امیرحسین حسین‌زاده، پدیده فوتبال و تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی قرارداد امضاء کرده و به او خوش‌آمد گفت.

حسین‌زاده ۱۷ ساله که از روز نخست سال ۹۶ با نظر چمنیان به اردوهای تیم ملی نوجوانان دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۷ هم شماره ۷ تیم ایران را بر تن داشت، در سه مسابقه دور گروهی و دو دیدار مرحله حذفی به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت، نمایش درخشانی به‌عنوان یک هافبک هجومی ارائه داد و زمینه‌ساز حملات و گل‌های ایران هم شد.

 

1305804

1305806



این بازیکن ایرانی که طی هفت سال اخیر در باشگاه مقاومت تهران عضویت داشت، طبق اعلام سایت هیأت فوتبال استان تهران قراردادش با این تیم هم به اتمام رسیده و حالا می‌تواند به راحتی و به‌عنوان بازیکن آزاد لژیونر شود و برای تیم کوردوبا اسپانیا به میدان برود.

باشگاه کوردوبا اسپانیا اعلام کرده بعد از جذب دو بازیکن جوان اسپانیایی به نام‌های مارکو روسا و فران آویلا، پدیده ایرانی(امیرحسین حسین‌زاده) را جذب کرده تا ابتدا این نفرات که سن و سال کمی هم دارند برای تیم B کوردوبا به میدان بروند و در آینده به تیم اول که در دسته دوم لالیگا است، اضافه شوند.



آخرین مرتبه‌ای که یک بازیکن ایرانی در باشگاهی اسپانیایی عضویت داشت، سعید عزت‌اللهی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود که یک سال در اتلتیکو مادرید حضور داشت و برای تیم دوم این باشگاه به میدان رفت.

دیدگاه‌ها