کد خبر : 1527130 | 08 خرداد 1397 ساعت 14:15 | 124K بازدید | 0 دیدگاه

ژست شماتت بار رونالدو هنگام سخنرانی پرز (عکس)

مصاحبه جنجالی رونالدو دقایقی پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ ثابت کرد که بین او و فلورنتینو پرز اختلافاتی جدی وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها پیش این شایعه مطرح شده بود که رونالدو به دلیل بدقولی پرز، با وی به مشکل برخورد کرده است. گویا رئیس رئال پس از قهرمانی شماره 12 در اروپا(سال گذشته کاردیف)، به رونالدو قول افزایش دستمزد را داده بود و سپس زیر این قولش زده است.

مصاحبه رونالدو پس از قهرمانی اخیر رئال و صحبت ضمنی او از جدایی، بازتاب گسترده ای داشت و ثابت کرد که مشکلاتش با پرز، جدی تر از حد تصورات است.

 

 

1306021

 

 

فوق ستاره پرتغالی پس از اهدای جام قهرمانی به رئال، در رختکن با پرز برخورد کرد. پرز همراه با پادشاه اسپانیا در رختکن حضور داشت تا به بازیکنان تبریک بگوید. در این لحظه برخورد رونالدو با پرز عادی و حتی خوب بود.

 

فردای روز قهرمانی و در جشن قهرمانی رئال در شهر مادرید، رونالدو و پرز این بار در کلیسای آلمودنا برخورد داشتند. این بار اما برخورد رونالدو با رئیس، کاملا سرد بود. رونالدو سعی داشت تا با پرز، چشم در چشم نشود.

 

 

1306022

 

 

دوربین ها همچنین تصویری از رونالدو در هنگام سخنرانی پرز در کلیسا شکار کردند که با نگاهی شماتت بار و پر از طعنه به رئیس، خیره شده است. او همچنین چیزی به مارسلو می گوید که باعث خنده ستاره برزیلی می شود.

 

 

1306020

 

 

شب گذشته این موضوع در برنامه ال چیرینگیتو مطرح شد و یک کارشناس خبره، به آنالیز رفتاری رونالدو در برخوردهایش با پرز پرداخت. طبق گفته او، برخورد اول پرز با رونالدو نشان می دهد که احتمال حل مشکلات بین شان وجود دارد و رونالدو رفتاری عادی با رئیس داشت.

 

 

1306019

 

 

در دو برخورد بعدی و به خصوص هنگام سخنرانی پرز، ژست رونالدو سرزنش گونه است و او با عصبانیت خاصی به پرز نگاه می کند که نشان از مشکلات و تنش های کاملا جدی بین این دو دارد.

در نهایت در نظرسنجی این برنامه، 68 درصد اعتقاد داشتند که سرانجام بین این دو صلح برقرار خواهد شد و رونالدو در رئال می ماند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها