کد خبر : 1528080 | 13 خرداد 1397 ساعت 15:32 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا: امیدوارم روسیه جام جهانی من باشد

برناردو سیلوا پس از مصاف با بلژیک ابراز امیدواری کرد که در روسیه یکی از ١١ بازیکن ثابت پرتغال باشد.

برناردو سیلوا: امیدوارم روسیه جام جهانی من باشد

به گزارش "ورزش سه" برناردو سیلوا بازیکن منچستر سیتی در تلاش برای رسیدن به ترکیب پرتغال باید آماده بازی کردن در یکی از دو پست وینگر راست یا مهاجم مرکزی باشد. سیلوا در مصاحبه مطبوعاتی پس توقف بدون گل مقابل بلژیک گفت: "من در منچستر سیتی و موناکو در پست وینگر بازی می کردم. در تمرینات روزهای گذشته در پست مهاجم میانی به کارگرفته شدم و مشکلی با بازی کردن در این پست ندارم، البته که امروز در پست تخصصی ام بازی کردم."

 

سیلوا در مورد مسابقه با بلژیک گفت: " در مقابل حریف قدرتمندی بازی می کردیم، به غیر از ١٥-٢٠ دقیقه اول تیم عملکرد خوبی داشت. در ابتدا برنامه های مربی را خوب اجرا نکردیم ولی بعد از دقیقه ٢٥ توانستیم خود را تطبیق بدهیم و بازی مثبتی از خود نشان دهیم. بر خلاف بازی های تدارکاتی قبلی دفاع تیمی خوبی داشتیم، که خیلی مهم بود."

 

او در انتها افزود که:" همه بازیکنان دوست دارند که (در جام جهانی) بازی کنند و من استثنا نیستم. آیا این جام جهانی من است؟ امیدوارم که باشد، آرزو دارم که مانند همه بازیکنان، بهترین عملکرد خود را برای تیم داشته باشم. نهایت تلاش خود را برای دستیابی پرتغال به اهدافش به کار میگیرم."

دیدگاه‌ها