کد خبر : 1528432 | 15 خرداد 1397 ساعت 15:18 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمازی امشب تصمیمش را می‌گیرد

احتمال مربیگری مهدی رجب زاده در ذوب‌آهن

احتمال دارد در لیگ هجدهم مهدی رجب زاده به عنوان مربی و دستیار امید نمازی با باشگاه ذوب آهن همکاری کند.

احتمال مربیگری مهدی رجب زاده در ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن در سال های گذشته زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده و حالا احتمال دارداز لیگ هجدهم به عنوان مربی فعالیتش را رسما در تیم سبزپوش اصفهانی آغاز کند.


رجب زاده 39 ساله در لیگ هفدهم با وجود مصدومیت های مقطعی که برایش پیش آمد هم عملکرد خوبی در ترکیب ذوب آهن داشت ومهره ای تاثیرگذار بود. حالا اما احتمال دارد از سال آینده دوران بازیگری اش به پایان برسد و به عنوان مربی کارش را شروع کند.


سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره به "ورزش سه" گفت: «مهدی رجب زاده نقطه نظرات من را درباره خودش می داند. او نشان داده یکی از معدود بازیکنان تاریخ فوتبال کشور است که در خدمت باشگاه ذوب آهن بوده و به نوبه خودم از او تشکر می کنم. مهدی از سرمایه های باشگاه ذوب آهن است و ما در این خصوص در انتظار نظر امید نمازی هستیم.»


وی ادامه داد: «قرار است امشب امید نمازی نقطه نظر نهایی خود درباره مهدی رجب زاده که همچنان به عنوان بازیکن به او نیاز دارد یا به عنوان مربی به ما اعلام کند. تصمیم گیری در این باره با سرمربی تیم است.»


آذری در پاسخ به این پرسش که آیا رجب زاده خودش به مربیگری در ذوب آهن تمایل دارد، بیان کرد: «پاسخ این پرسش را باید از مهدی رجب زاده بپرسید. ما فعلا منتظر اعلام نظر امید نمازی هستیم.»

دیدگاه‌ها