کد خبر : 1529617 | 21 خرداد 1397 ساعت 17:13 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

من عاقبت به خیر شدم؛

رجب زاده: دوست دارم بازی کنم

مهدی رجب زاده می گوید که هنوز تصمیمی در مورد خداحافظی از فوتبال نگرفته و در چند روز آینده پس از جلسه با امید نمازی خبر نهایی در مورد آینده اش مشخص می شود.

رجب زاده: دوست دارم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری در مورد دستیاران امید نمازی توسط وب سایت رسمی باشگاه ذوب آهن منتشر شد که در آن نام مهدی رجب زاده کاپیتان کهنه کار سبزپوشان به چشم می خورد. انتشار این خبر این ذهنیت را برای خیلی از علاقمندان به فوتبال ایجاد کرد که کاپیتان باتجربه ذوبی ها پس از سال ها از فوتبال کناره گیری کرده و انتشار پستی در صفحه اینستاگرام ذوب آهن نیز به ذهنیت ایجاد شده قوت بخشید، اما در واقع تنها خبر دستیارشدن این بازیکن صحت دارد و رجب زاده هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده بازیگری خود نگرفته است. البته این سوء تفاهم به دلیل اشتباه بخش رسانه ای باشگاه ذوب آهن بوده است.

 

این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص اشتباه به وجود آمده توضیح داد: زمانی که آقای نمازی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند صحبت در مورد دستیارهای ایشان زیاد بود. بعد که اصفهان آمدند جلسه ای با ایشان داشتم و حدود یک ساعت با هم در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. نظر ایشان بود که در کنار تیم باشم؛ یعنی هم به فوتبالم ادامه دهم و هم یکی از دستیارها باشم و من هم گفتم هر چه شما بگوئید.


رجب زاده سپس در مورد جلسه خود با سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن می گوید: با آقای آذری هم صحبت کردیم و ایشان هم نقطه نظرات خود را گفتند؛ آقای آذری در مورد حضور من به عنوان مربی گفتند که مشکلی نیست و ما استقبال می کنیم که در کادر باشید، ولی به صورت رسمی اعلام نشده بود؛ بعد از یک هفته، آقای آذری به عنوان ریاست باشگاه دستیاران آقای نمازی را معرفی کردند، که روز گذشته بود ولی صحبتی روی اینکه بازی کنم یا نکنم نشد.


کاپیتان فصل گذشته ذوب آهن در مورد اینکه چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود دارد، عنوان کرد: با آقای نمازی صحبت کرده بودم و می دانم که دوست دارند در کادر فنی باشم ولی نهایتا با شرایطی که پیش آمده باید جلسه ای داشته باشیم و دوباره در مورد بازی کردن یا بازی نکردنم صحبت کنیم، اما چیزی که از نظر خودم است اینکه دوست دارم بازی کنم چون شرایط خوبی دارم و حس می کنم می توانم ادامه دهم. حالا هم منتظریم که آقای نمازی بازگردد و در این مورد تصمیم بگیریم.


هافبک 39 ساله تیم فوتبال ذوب آهن در مورد دلیل اشتباه به وجود آمده روی صفحه اینستاگرام باشگاه نیز افزود: مسئول صفحه اینستاگرام ما برداشت اشتباهی داشت؛ آقای میثاقی هم که مرتب برای ما حرف های مختلف درست می کنند(باخنده) مثلا می گوید تا 1400 با رجب زاده. در واقع مسئول رسانه ای ما فکر کرده که امسال وقتی به عنوان دستیار هستم دیگر بازی نمی کنم، ولی بنده خدا اطلاعات کافی نداشته ولی بعدش آقای آذری در این مورد پست گذاشت و گفتند که مهدی به عنوان بازیکن مربی کار خواهد کرد. این اشتباه ناخواسته و به دلیل عدم اطلاعات کافی بود.


شماره 30 سبزپوشان اصفهانی در ادامه با تشکر از مردمی که طی 24 ساعت پیام های زیادی به او داده اند و خواهان ادامه حضور او در میادین شده اند، خاطرنشان کرد: از موقعی که این خبر منتشر شد بسیاری از مردم به من لطف داشتند و می گویند که بازی کن و کلی پیغام برای من فرستاده اند. به هر حال ممنون آنها هستم و به امید خدا اگر مشکل خاصی پیش نیاید سعی می کنم علاوه بر مربیگری بازی هم بکنم.
بازیکن شیرازی ذوب آهن با تشکر از مسئولین باشگاه ذوب آهن و به خصوص سعید آذری اضافه کرد: واقعا ممنونم از مسئولین باشگاه و هیئت مدیره و نهایتا هم آقای آذری که این اعتماد را به من داشتند که در اواخر فوتبالم بتوانم وارد مربیگری شوم. این خیلی اتفاق بزرگی است. یکی به من گفت که وقتی این اتفاق می افتد، عاقبت به خیری برای فوتبالیست است و واقعا از وقتی این اتفاق افتاده خیلی احساس غرور می کنم.  خیلی خوشحالم که این اعتماد به من شده و یک شروع جدید برای من است. امیدوارم بتوانم قابلیت هایم را نشان دهم و به تیم کمک کنم . ممنون بسیاری از تمام کسانی این شرایط را برای من به وجود آوردند هستم.

رجب زاده در ادامه با اشاره به این موضوع که شروع مربیگری برای بازیکنانی که زمان زیادی در یک تیم بوده اند، می تواند فرصت بسیار مناسبی جهت نشان دادن توانایی هایشان باشد، گفت: این موضوع خیلی در دنیا اتفاق افتاده و در مجموع این اتفاق خیلی خوبی است و خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من رخ داده؛ امیدوارم برای سایر بازیکنانی مثل من هم این شرایط فراهم شود، تا اگر قابلیت دارند نشان دهند . نمی گویم حتما آن شخص می تواند موفق شود ولی حداقل این شانس را دارد که توانایی های خود را نشان دهد. این ها را به خاطر خودم نمی گویم ولی این برای بازیکن امنیت ایجاد می کند و اگر توانایی داشته باشد  چه بهتر که برای باشگاهی صرف شود که سال ها در آن بوده است.

دیدگاه‌ها