کد خبر : 1529185 | 19 خرداد 1397 ساعت 18:07 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس با رونالدو و ستاره هایش در روسیه

پیرمرد پرتغالی در اندیشه جام

تیم ملی پرتغال یکی از رقیبان تیم ملی ایران در جام جهانی روز گذشته پا به روسیه گذاشت تا با تمام ستارگان بزرگش آماده نبرد در این تورنمنت شود.

پیرمرد پرتغالی در اندیشه جام

به گزارش" ورزش سه"، تیم ملی پرتغال با تمامی ستارگانش روز گذشته به روسیه رسید تا رونالدو و یارانش بتوانند برای رسیدن به افتخاری بزرگ بجنگند. آن ها برای رسیدن به این مهم یک مربی کاربلد و با تجربه به نام فرناندو سانتوس دارند. سانتوس مربی است که بزرگترین افتخار تیم ملی پرتغال را در سال 2016 و در رقابت های جام ملت های اروپا رقم زد و اولین جام مهم تیم ملی کشورش را به دست آورد.


او درحالی پرتغال را به مقام قهرمانی اروپا رساند که کریستیانو رونالدو را در بازی فینال به دلیل مصدومیت از دست داد. بازی های پرتغال و پیروزی های این تیم در جام ملت ها به گونه ای بود که همگان در کنار ستاره ای بزرگ مثل رونالدو از نقش فرناندو سانتوس صحبت می کردند. پیرمرد دوست داشتنی پرتغالی ها اما در سال 2014 و در جام جهانی برزیل با تیم ملی یونان در این مسابقات حاضر بود و توانست این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی برساند اما در این مرحله و در بازی برابر کاستاریکا روی ضربات پنالتی و درخشش کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید بازی را به حریف واگذار کرد. سانتوس بعد از جام جهانی 2014 هدایت پرتغال را به عهده گرفت و این تیم را به اولین افتخار بزرگ ملی اش رساند. سانتوس حالا می خواهد پرتغال را به آرزوی بزرگش که همانا رسیدن به جام قهرمانی است را برساند. او برای این هدف ستاره بزرگی به نام کریس رونالدو را در اختیار دارد.


سانتوس و یارانش اما در مرحله گروهی با تیم ملی ایران، مراکش و اسپانیا همگروه است و بسیاری این تیم را یکی از شانس های اصلی صعود می دانند هرچند سانتوس کار سختی برای جدال با اسپانیا، مراکش و یاران کارلوس کی روش هموطنش در تیم ملی ایران دارد.

 

 

دیدگاه‌ها