کد خبر : 1529210 | 19 خرداد 1397 ساعت 19:15 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی مقابل آلمان

معیوف درخشان تر از الدعایه

دروازه‌بان تیم ملی عربستان در بازی مقابل آلمان مانع از تکرار خاطره برد پرگل برای ژرمن‌ها شد.

معیوف درخشان تر از الدعایه

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی عربستان در آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی آلمان رفت و در نهایت با نتیجه 2-1 مقابل قهرمان دوره قبل جهان شکست خورد.


اما یکی از ستاره‌های عربستان در این مسابقه عبدالله معیوف، دروازه‌بان تیم الهلال بود که با واکنش‌های خود مانع رقم خوردن شکست سنگینی برای تیمش شد. این دروازه‌بان با تجربه در هر دو نیمه به خصوص در 45 دقیقه اول بسیاری از موقعیت‌های آلمان را دفع کرد و نگذاشت خاطره تلخ باخت 8-1 مقابل آلمان در سال 2002 برای هموطنانش تکرار شود. البته در این میان دو گل مانشافت‎‌ از سوی داور آفساید اعلام شد و دو موقعیت آن‌ها هم به تیرک دروازه برخورد کرد تا معیوف خوش شانس‌تر از هر موقع کار خود را دنبال کند.


تیم ملی عربستان که برنامه‌های زیادی برای موفقیت در جام جهانی روسیه تدارک دیده است، امید دارد با تکیه به تجربه مربی سرشناس خود و هم‌چنین با اتکا به تکنیک بازیکنان جوانش نتایج شایسته‌ای را کسب کند و غیبت خود در دوره اخیر جام جهانی را جبران نماید.


تیم ملی عربستان در گروه نخست جام جهانی کنار سه تیم روسیه، مصر و اروگوئه قرار دارد و به دنبال افتخارآفرینی همراه با جوانان خود است.

 

 

دیدگاه‌ها