کد خبر : 1529327 | 20 خرداد 1397 ساعت 13:25 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی یانگ: ضربه ام به آلونسو در فینال ج.ج عمدی نبود

ضربه خشنی که دی یانگ به سینه ژابی آلونسو وارد کرد، حالا به تاریخ پیوسته ولی هافبک هلندی تاکید دارد که عمدی در ضربه ای که زده وجود نداشته است.

دی یانگ: ضربه ام به آلونسو در فینال ج.ج عمدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام جهانی 2010 بین دو تیم اسپانیا و هلند برگزار شد که هلند پس از اینکه در جریان بازی، تحت فشار شدید قرار گرفت، رو به بازی خشن آورد. در یکی از این برخوردها، نایجل دی یانگ که برای زدن توپ به هوا پریده بود، با ضربه ای مثل فن‌های MMA، روی سینه آلونسو فرود آمد و ستاره اسپانیایی را برای دقایقی گیج کرد.واکنش داور به این صحنه تنها کارت زرد بود و حالا دی یانگ مدعی شد که عمدی در این برخورد نبوده است.

 

 

1308437

 

 

او گفت:" من فقط می‌خواستم توپ را بزنم، این هدف من بود. ندیدم که آلونسو به سمت توپ می‌اید زیرا در زاویه کور من قرار داشت.  انتظار نداشتم اخراج شوم زیرا به نظرم این برخورد کاملا از روی بدشانسی اتفاق افتاد. خیلی خوش شانس بودم که داور مسابقه انگلیسی بود. فکر می‌کردم اگر دستم را بالا بیاورم، او به خاطر این کار به من تخفیف بدهد. بعد از آن برخورد همدیگر را دیده ایم ولی راجع به آن صحبت نکرده ایم. به نظرم این صحنه به تاریخ فوتبال پیوسته است. چون این صحنه در جام جهانی رخ داد، توجهات زیادی به آن شد، شاید یک روز ژابی را ببینم، با او یک نوشیدنی بخورم و به آن اتفاقات بخندیم."

دیدگاه‌ها