کد خبر : 1529346 | 20 خرداد 1397 ساعت 15:10 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های هجومی پرتغال اسیر آلوز (عکس)

برونو آلوز به احتمال فراوان زوج په په در قلب خط دفاعی تیم ملی پرتغال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال تمرینات خود را در روسیه آغاز کرده و فرناندو سانتوس نیز مانند سایر مربیان گروه دوم که ایران نیز در آن حضور دارد، در حال پیاده کردن آخرین افکار تاکتیکی خود برای حضور در جام جهانی و البته انتخاب 11 بازیکن اصلی خود است.


در یورو 2016 که با قهرمانی پرتغالی ها خاتمه یافت، برونو آلوز یکی از نفرات اصلی سانتوس بود و به نظر می رسد این مدافع تنومند و بلند قامت در جام جهانی نیز یکی از نفرات اصلی باشد.


آلوز که 189 سانتی متر بلندی قامت او است، از سال 2001 بازی در رده های پایه فوتبال پرتغال را آغاز کرده است و از سال 2007 به عضویت تیم بزرگسالان پرتغال در آمده و در صورتی که این تیم موفق به صعود از گروه دوم شود و فرصت بازی به او برسد، می تواند با بازی در مرحله یک هشتم به باشگاه ها صدتایی ها اضافه شود.

 


مدافع 36 ساله پرتغالی ها که با کسب مقام سومی در لیگ اسکاتلند همراه با گلاسکو رنجرز پا به مسابقات جام جهانی گذاشته است، امیدوار است که علیرغم وجود بازیکنانی نظیر په په و فونته که از تجربه بالایی برخوردار هستند، در جام جهانی نیز فرصت به او برسد.


این بازیکن در دیدار برابر الجزائر که با پیروزی 3 بر صفر شاگردان سانتوس خاتمه یافت، در ترکیب اصلی تیم حضور داشت و در تمرین امروز تصویری از "امیرحسین خیرخواه" عکاس ورزش سه ثبت شده است که او را در حال کنترل ستاره هایی نظیر ژائو ماریو و کوآرشما نفرات هجومی پرتغالی ها نشان می دهد.

دیدگاه‌ها