کد خبر : 1529407 | 20 خرداد 1397 ساعت 17:34 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی اول فقط دعا می‌کنم

عزت‌اللهی :به من خیلی سخت می‌گذرد

هافبک دفاعی محروم تیم ملی از بازی ابتدایی جام جهانی امیدوار است تا بتوانند برابر رقبای قدر خود در جام جهانی یک خاطره بزرگ را به جا بگذارند.

عزت‌اللهی :به من خیلی سخت می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی که از حضور در بازی ابتدایی تیم ملی در جام جهانی محروم است در حاشیه تمرین امروز با اصحاب رسانه به گفتگو پرداخت.


عزت اللهی در خصوص شرایط تیم ملی و اینکه چقدر شانس موفقیت برای تیم قائل است گفت: ابتدا باید تشکر کنم از حضور اصحاب رسانه که در اینجا حضور یافته‌اید و در حد توان‌تان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنید. همچنین از مردم و هواداران تیم ملی هم که مثل همیشه حامی ما هستند و روحیه خوبی به بازیکنان می‌دهند نیز تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمانی نمانده که درباره امکانات و حواشی صحبت کنیم و اکنون زمان این است که همه حمایت کنند و ما هم وظیفه داریم به عنوان یک سرباز تلاش کنیم تا انتظارات را برآورده کنیم. در این کمپ هم امکانات خوبی داریم که باشگاه لوکوموتیو و فدراسیون روسیه برای ما در نظر گرفته‌اند و بچه ها با همدلی به دنبال این هستند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.


هافبک دفاعی محروم تیم ملی از حضور در اولین بازی ایران در خصوص این دغدغه گفت: شاید قبل از اینکه اینجا حضور داشته باشم این موضوع زیاد در ذهن من وجود نداشت اما از روزی که در اینجا و اردوی تیم ملی حاضر شده‌ام، خیلی سخت به من گذشته است. چه در تمرین چه بیرون تمرین و موقع خواب این مساله دغدغه ذهنی من شده و البته کاری هم نمی‌توانم بکنم و کاری است که شده و قطعا تنها می‌توانم برای تیم ملی و بازیکنان دعا کنم. بازیکنان تیم ملی همه برای هم بازی می کنند و خلا من نمی تواند مشکلی برای تیم ایجاد کند. ما به دنبال این هستیم تا نه در بازی اول که در بازی دوم و سوم خودمان هم دست پر از زمین خارج شویم.


عزت اللهی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چقدر می‌توان روی شگفتی سازی ایران مقابل اسپانیا و پرتغال حساب باز کرد گفت: اسپانیا و پرتغال دو تیمی هستند که هر 10 سال شاید موقعیت حضور مقابل آنها را به دست بیاوریم و باید این فرصت را مغتنم بشماریم. مراکش هم تیمی نیست که بتوان آنها را دست کم گرفت و آنها در بازی تدارکاتی خود عملکرد خوبی داشتند و یکی از موفق‌ترین تیم های آفریقایی این چند سال بودند. بازی های بزرگی در پیش است و ما هم انگیزه زیادی داریم تا مقابل این تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگ قد علم کنیم.

دیدگاه‌ها