کد خبر : 1530666 | 25 خرداد 1397 ساعت 18:40 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو تغییر بزرگ در ترکیب تیم‌ملی

نیمکت‌نشینی طارمی و محمدی سورپرایز کی‌روش

سرمربی تیم‌ملی در اولین بازی جام‌جهانی دو تغییر بزرگ در ترکیب اصلی داشت تا تمام طرفداران تیم‌ملی را سورپرایز کند.

نیمکت‌نشینی طارمی و محمدی سورپرایز کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که به نظر می‌رسید در ایده‌های تاکتیکی خود با همان ترکیب 11 نفره همیشگی که در بازی‌های رسمی به آن وفادار بود شاگردانش را به مصاف مراکش بفرستد اما برخلاف پیش‌بینی‌ها او با دو تغییر غیرمنتظره تمام استراتژی‌های پیش‌بینی شده را تغییر داد تا ایران با ترکیبی جدید به مصاف حریف قدرتمند خود برود.


مهدی طارمی که بعد از بازی با لیتوانی گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون مصدومیتش به گوش رسید در نهایت از ترکیب اصلی ایران در اولین بازی جام‌جهانی خارج شد تا از روی نیمکت بازی با مراکش را تماشا کند. تغییری که باعث شد تا وحید امیری به جای این بازیکن در ترکیب اصلی نقش وینگر چپ را برعهده بگیرد.


اما عجیب‌ترین سورپرایز کی‌روش نیمکت نشین کردن میلاد محمدی مدافع چپ ثابت سال‌های گذشته ایران بود که جز لژیونرهای شاغل در روسیه محسوب می‌شد. این بازیکن برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها از ترکیب اصلی خارج شد تا احسان حاج‌صفی به نسبت چند بازی گذشته این بار در نقش اصلی خود یعنی مدافع چپ به میدان برود تا دفاع چپ احمد گروژنی روسیه در جام‌جهانی با نیمکت‌نشینی استارت بزند.


علاوه بر این دو تغییر می‌توان از حضور مسعود شجاعی در کنار امید ابراهیمی به عنوان دو هافبک دفاعی همین‌طور کریم انصاری‌فرد در نقش شماره 10 تیم‌ملی پشت سر سردار آزمون هم به عنوان تصمیمات جالب‌ توجه کی‌روش نام برد ضمن اینکه نیمکت‌نشینی بازیکنانی همچون اشکان دژاگه و سامان قدوس که امیدواری‌های زیادی به حضور آنها می‌رفت می‌تواند از دیگر تصمیمات جالب توجه کی‌روش باشد.

 

دیدگاه‌ها