کد خبر : 1530985 | 26 خرداد 1397 ساعت 16:26 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل پوگبا در مسیر میشل پلاتینی

هافبک گلزن فرانسه با گلزنی مقابل استرالیا برای دومین جام جهانی متوالی موفق به گلزنی شد.

پل پوگبا در مسیر میشل پلاتینی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فرانسه و استرالیا با برتری شکننده فرانسوی ها همراه بود و در نهایت شاگردان دشان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهند. پل پوگبا با گلزنی در این دیدار برای دومین جام جهانی متوالی موفق به گلزنی شد. او در جام جهانی 2014 برزیل نیز مقابل نیجریه موفق به گلزنی شده بود.


اما میشل پلاتینی اسطوره فوتبال فرانسه و بهترین بازیکن قرن این کشور، با حضور در سه جام جهانی 1978 آرژانتین، 1982 اسپانیا و 1986 مکزیک در هر سه جام موفق به گلزنی شده بود. او در جام جهانی 1978 آرژانتین در دیدار با میزبان رقابت ها موفق به گلزنی شد اما در نهایت تیمش 2 بر یک بازنده بود. پلاتینی در جام جهانی 1982 اسپانیا مقابل کویت در مرحله گروهی و برابر آلمان در دیدار خاطره انگیز نیمه نهایی گلزنی کرد ولی تیمش هرگز به فینال نرسید. اسطوره فوتبال فرانسه در جام جهانی 1986 مکزیک هم مقابل ایتالیا و برزیل در مرحله یک چهارم و یک هشتم نهایی گلزنی کرد ولی حسرت رسیدن او به فینال جام جهانی ابدی شد.


حالا پل پوگبا با گلزنی مقابل استرالیا قدم در مسیر پلاتینی گذاشته و باید دید آیا این هافبک گلزن می تواند یک جام جهانی دیگر و یک گلزنی دیگر را تجربه کند یا نه.

 

دیدگاه‌ها