کد خبر : 1531032 | 26 خرداد 1397 ساعت 18:56 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید روی اسپانیا متمرکز شویم

بیرانوند: از صدرنشینی در گروه مرگ لذت می بریم

دروازه بان ایران با یکی دو واکنش موثر در بازی با مراکش یکی از بهترین بازیکنان اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی 2018 بود.

بیرانوند: از صدرنشینی در گروه مرگ لذت می بریم

به گزارش" ورزش سه" علیرضا بیرانوند با چند سیو عالی یکی از بهترین های تیم ملی در بازی برابر مراکش بود. او در نیمه دوم یک شوت بسیار خطرناک بازیکنانی حریف را دفع کرد و نقش موثری در برد تیم ایران داشت. او امروز در رابطه با بازی بعدی تیم ملی برابر اسپانیا گفت:« ما خیلی زود و بعد از بازی با مراکش متوجه شدیم حق خوشحالی بیشتر نداریم و باید روی بازی با اسپانیا متمرکز شویم.»


او درباره این بازی با حریف نامدار گفت:« درست است که اسپانیا از بهترین تیم های جهان است اما ما خیلی انگیزه داریم و باعث خواهد شد تا اسپانیا کار سختی مقابلمان داشته باشد. ما دیروز هم جنگیدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین را بگیریم.»


دروازه بان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی  درباره اخراج لوپتگی از اسپانیا در آستانه  جام جهانی  گفت:« اگر در تیم بزرگ اسپانیا حتی یک روز قبل از مسابقه هم مربی عوض شد باز هم یازده بازیکن این تیم می دانند که چه کارهایی باید انجام بدهند. شاید حتی بازیکنان اسپانیا از این اتفاق انرژی مثبت گرفته و تلاش بیشتری بکنند تا نتیجه بگیرند.»


بیرانوند در ادامه گفت:« خداراشکر با  وجود این که در گروه سختی قرار گرفتیم  اما الان صدرنشین هستیم وباید از صدرنشینی لذت ببریم. اینکه در حضور قهرمان جهان، قهرمان اروپا وقهرمان افریقا الان صدرنشین گروه مرگ هستیم واقعا افتخار می کنیم. نتیجه گرفتن در گروه مرگ کار واقعا سختی است.»

دیدگاه‌ها