کد خبر : 1531034 | 26 خرداد 1397 ساعت 18:58 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگ بلندقامتان زیر سایه جام جهانی

وقتی کسی برد والیبال را ندید!

برد بزرگ تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها زیر سایه پیروزی تاریخی فوتبالیست ها در جام جهانی گم شد.

وقتی کسی برد والیبال را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال که در 3 هفته ابتدایی لیگ ملت ها روزهای خوبی را سپری نکرد و با 3 برد و 6 باخت پای به هفته چهارم این رقابت ها گذاشت، بامداد امروز شگفتی بزرگی را رقم زد.


لهستان که همواره برای عبور از سد ایران مشکلات زیادی داشته، در سالن شیکاگو برابر تیم نسبتا جوان کولاکوویچ غافلگیر شد و 3 بر صفر شکست خورد.


این برد یکی از آن پیروزی هایی بود که در سال های اخیر علاقه مردم ایران را نسبت به والیبال دوچندان کرده است. بلندقامتان ایرانی که زیر فشار انتقادهای زیادی در روزهای اخیر بوده اند، با مغلوب کردن صدرنشین لیگ ملت ها توانستند بار دیگر توجه جهان والیبال را به خود جلب کنند.


با این حال نکته کلیدی بازتاب نداشتن برد بزرگ ایران در داخل کشور بود. در شبی که خیلی از مردم تا اولین ساعات صبح در خیابان ها بودند به جشن و شادی به خاطر برتری تیم ملی فوتبال مقابل مراکش می پرداختند، کار بزرگ والیبالیست ها در سایه این اتفاقات گم شد. همچنین ساعت بامدادی برگزاری این بازی باعث شد خیلی از مخاطبان والیبال در آن ساعت موفق به مشاهده مسابقه نشوند.


قهرمان جهان و صدرنشین لیگ ملت ها حرفی مقابل جوان های والیبال ایران برای گفتن نداشت و حالا از امشب می توانیم امیدوار باشیم شاگردان کولاکوویچ با پیروزی های بعدی با دست پر به تهران برگردند.


در صورتی که رویارویی با صربستان و آمریکا هم برای ایران با اتفاقات خوب همراه باشد؛ در هفته آخر می توانیم در 3 مسابقه ای که در تهران میزبان حریفان هستیم،‌ برای صعود به فینال بجنگیم.

 

دیدگاه‌ها