کد خبر : 1531156 | 27 خرداد 1397 ساعت 09:12 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کرواسی: مقابل آرژانتین برای 3 امتیاز می‌جنگیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی تاکید کرد که او و تیمش برای دیدار با آرژانتین، تغییری در سبک بازی خود ایجاد نخواهند کرد.

سرمربی کرواسی: مقابل آرژانتین برای 3 امتیاز می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته دو تیم نیجریه و کرواسی به مصاف یکدیگر رفتند که کرواسی موفق شد 2-0 حریف را شکست دهد. این در حالیست که آرژانتین روز گذشته مقابل ایسلند با تساوی 1-1 متوقف شد و کاملا بر خلاف انتظارات عمل کرد. حال دالیچ تاکید کرد که تیمش مقابل آرژانتین، با رویکردی مشابه با نیجریه به میدان خواهد رفت.

 

1310710

 

 

او گفت:" ما به حریفان احترام می‌گذاریم، به خصوص آرژانتین ولی ما بر اساس آنها تیم را نخواهیم چید. ما سبک بازی خودمان را داریم و  سعی می‌کنیم صدرنشین گروه باقی بمانیم. ممکن است مشکلاتی مقابل آرژانتین داشته باشیم ولی روی آنها حسابی نکرده و فقط بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

 

پس از قرعه کشی گفتم که ممکن است یکی از آسان ترین بازی های ممکن برای ما باشد. خوشحال می‌شویم که مقابل یکی از بهترین تیم ها به میدان برویم. باید بهترین بازی را انجام دهیم. آرژانتین را به دقت زیر نظر داشتیم و جزئیات کوچکی از آنها می‌دانیم. نیجریه را پشت سر گذاشتیم و حالا باید با همین روند مقابل آرژانتین قرار بگیریم."

دیدگاه‌ها