کد خبر : 1531569 | 28 خرداد 1397 ساعت 13:45 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت گل از ناکامی ستاره برزیلی

سوئیسی ها نیمار را خفه کردند

مهاجم پاری سن ژرمن ، در تاثیر گذاری ، ناتوان بود چرا که به او فضایی برای تاثیر گذاری در روستوف آرنا داده نشد .

سوئیسی ها نیمار را خفه کردند

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه در جام جهانی ، تنها اسمی که بر سر زبان ها در بازی برزیل مقابل سوییس بود ، یک اسم غیر منتظره یعنی نیمار بود ، ستاره پاری سن ژرمن که حضور او در روسیه ، در هاله ای از ابهام بود ، تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام داد و به قدری خوب این کار را انجام داد که توانست در دو بازی دوستانه مقابل کرواسی و اتریش گلزنی کند .

 

 

1311210

 


اما تیته ، سرمربی برزیل ، در کنفرانس خبری بعد از بازی با سوییس ، شرایط نیمار را مطلوب نمی دانست و اظهار کرد که نیمار در حالت ۱۰۰ درصد خودش نیست.


تیته در ادامه گفت : ولی او در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارد ، طرز بازی و سرعت او بسیار خوب و چشمگیر است و او انها را از دست نداده است ، درست است که او در حالت ۱۰۰ درصد خودش نیست اما به قدر خوب است که بتواند بازی کند.

 

پیام تیته در واقع این بود که سوییس تمام تلاش خود را برای متوقف کردن نیمار انجام داد.

 

والون بهرامی تنها ۴ دقیقه نیاز داشت تا اولین خطای خود را بر روی نیمار انجام دهد ، ده دقیقه بعد ، باز هم این بهرامی بود که نیمار را متوقف می کرد.


دفعه بعد این لیخشتاینر بود که نیمار را بر زمین انداخت و با تذکر جدی سزار راموس ( داور دیدار )، رو به رو شد اما سوییس بس نکرد و ادامه داد و از هر فرصتی برای خطا بر روی نیمار ، استفاده و شار و بهرامی را برای این کار مامور کرده بود.

 

 

1311209

 

 

اما تاکتیک انها جواب نداد و ولادیمیر پتکوویچ که تمام تمرکزش بر روی نیمار بود و در طول ۹۰ دقیقه نیز ده بار بر روی او خطا کرد ، در یک صحنه ، برای هم تیمی هایش ، یک فضای اضافی ایجاد کرده و کوتینیو نیز که استاد استفاده از فضا های خالی است ، از آن استفاده کامل را برد.

 

کوتینیو که بین پاس دادن به پائولینیو و نیمار شک داشت ، در نهایت تصمیم گرفت که اقدام به شوتزنی کند و در فاصله ۲۵ یارد تا دروازه ، یک ضربه کاتدار موزی شکل را راهی دروازه کند.

 

نیمار ، که دیشب به رکورد الن شیرر در بازی با تونس ، یعنی گرفتن بیش از ۱۰ خطا در طول بازی رسید ، تنها یک پاس گل داد و این برای برزیلی که با اشتباه میراندا در یارگیری ، گل خورده بود ، کافی نبود ، و حالا برزیل در کنار ارژانتین ، اسپانیا و المان جزء ناکامان جام قرار می گیرد و اکنون انها در انتظار بازی با کاستاریکا و درخشش نیمار در ان بازی هستند که بازی مقابل سوییس را جبران کنند.

 

 

مترجم : دانیال محمدی

منبع : سایت گل

دیدگاه‌ها