کد خبر : 1531610 | 28 خرداد 1397 ساعت 15:23 | 76.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو:

شکست آلمان درس بزرگی برای اسپانیا بود

تیم ملی آلمان روز گذشته برابر مکزیک با یک گل شکست خورد تا اولین شگفتی بزرگ رقابت ها رقم بخورد.

شکست آلمان درس بزرگی برای اسپانیا بود

به گزارش "ورزش سه"، حال همه منتظرند ببینند که شگفتی های بعدی را چه تیم هایی رقم خواهند زد. به خصوص اینکه مدعیان بزرگ جام، شروع پرقدرتی در روز اول نداشتند.

 

ایسکو ستاره تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود به صحبت در مورد مسائل مختلفی پرداخت.

 

 

1292351

 

 

او در مورد تساوی برابر پرتغال گفت:« همه دیدند که اسپانیا با چه انگیزه و شور و حالی وارد زمین شد. فرصتی های اندکی به پرتغال دادیم و در نهایت یک پنالتی و یک ضربه کاشته تعیین کننده شدند. متاسفانه کاشته رونالدو در سه دقیقه به اتمام بازی پیروزی را از ما گرفت. در جام جهانی کسی به شما هدیه نمی دهد. از الان زود است که بخواهیم در مورد از دست رفتن دو امتیاز حرف بزنیم. شاید همین یک امتیاز هم غنیمت بزرگی باشد.»

 

اخراج لوپتگی:« واضح است که در ابتدا تاثیر منفی روی روحیه تیم داشت ولی انگیزه ها آنقدر بالاست که خیلی زود آن اتفاق را پشت سر گذاشتیم. این جام جهانی است و هر 4 سال یک بار برگزار می شود. رسیدن به این تورنمنت دشوار است و باید قدرش را بدانیم. اگر متحد باشیم، همه چیز ساده تر خواهد شد.»

 

پیکه و صدمین بازی ملی:« رسیدن به صد بازی ملی آسان نیست. او یکی از پایه های موفقیت های تیم ملی بوده است.  حضور راموس، پیکه، ناچو، آلبا، کارواخال در ترکیب، برای ما یک نوع تضمین در مقابل مهاجمان حریف است.»

 

 

1310336

 

 

لوپتگی در رئال:« او را مدت هاست می شناسم و در تمام رده های پایه ای اسپانیا مربی من بوده است. مقطعی که در رئال نیمکت نشین بودم، او به من اعتماد کرد و در تیم ملی به من از ابتدا میدان داد. لوپتگی سرمربی بسیار بزرگی است.»

 

شکست آلمان:« آلمان مدافع عنوان قهرمانی است و ممکن است یک روز بد داشته باشد. مکزیک دیروز بسیار خوب بازی کرد و آلمان را دچار دردسر های زیادی کرد. این نشان می دهد که در جام جهانی هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. این درس خوبی برای ما بود تا هیچ تیمی را دست کم نگیریم.»

دیدگاه‌ها