کد خبر : 1532208 | 30 خرداد 1397 ساعت 15:00 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

پویول جانشین پیکه در اسپانیا را معرفی کرد

همه از قدرت تهاجمی اسپانیا می گویند ولی کارلس پویول انسجام دفاعی لاروخا را می ستاید.

پویول جانشین پیکه در اسپانیا را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با داشتن ستاره هایی چون اینیستا، ایسکو، سیلوا، کاستا، تیاگو، لوکاس و آسپاس، تیمی سراسر هجومی است و کمتر دفاعی تاب مقاومت برابرش را دارد اما نباید از قدرت و انسجام خط دفاعی این تیم نیز به سادگی گذشت.

راموس، کارواخال، آلبا و پیکه و در مقابل شان بوسکتس، دیواری تشکیل داده اند که گذر از سد آنها برای هر تیمی ساده نیست. این دیوار پس از جام جهانی دیگر پیکه را در خود نخواهد داشت و او از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد.

 

 

1238176

 

 

پویول، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در مورد خط دفاعی لاروخا به مارکا گفت:« از نظر من، اسپانیا بهترین خط دفاعی دنیا را در اختیار دارد و حداقل یکی از بهترین های دنیاست. مدافعان میانی بزرگی چون راموس و پیکه را داریم که قدرت خاصی به دفاع بخشیده اند.

خداحافظی پیکه؟ نمی دانم تصمیم نهایی او چیست ولی باید قدردان سال ها تلاش و درخشش او در تیم ملی باشیم. اگر او از تیم ملی برود، مطمئنا یک مدافع خوب دیگر جایگزینش خواهد شد و می تواند از این فرصت به خوبی استفاده کند. برای مثال بارترا مدافعی است که می تواند جای پیکه را پر کند. او فصل گذشته در بتیس عالی بود. او آماده جانشینی پیکه است.»

 

دیدگاه‌ها