کد خبر : 1532263 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:05 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش مان برابر مراکش غیرقابل توضیح بود

سانتوس: از حالا به ایران فکر می کنیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال از بازی تیمش برابر مراکش راضی نیست.

سانتوس: از حالا به ایران فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال دقایقی پیش موفق شد با یک گل بر مراکش غلبه کرده و در گروه دوم 4 امتیازی شود. با این برد حذف مراکش نیز قطعی شد.

در این بازی مراکش گلی زودهنگام از رونالدو دریافت کرد و در نیمه دوم تیم برتر زمین بود ولی نتوانست به گل تساوی دست یابد.

 

 

1312222

 

 

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در پایان بازی گفت:« پیروز برای ما مهمترین چیز بود ولی در مورد این بازی باید بیشتر تعمق کنیم. بازی را خوب شروع کردیم ولی سپس کنترل توپ و میدان را از دست دادیم و پاس های اشتباه فراوانی را شاهد بودیم. جریان توپ در زمین از سوی ما نیز خوب نبود. این نمایش غیر قابل توضیح است.»

 

سانتوس ادامه داد:« البته نتیجه پایانی مثبت بود و باید به تیم برای کسب این پیروزی تبریک گفت. در مجموع از حیث تملک توپ مشکلاتی جدی داشتیم. بازی با اسپانیا دشوار بود ولی این دلیلی بر بازی ضعیف امروز ما نیست.

نمی خواهم ارزش های مراکش را زیر سوال ببرم. آنها تیم خوبی داشتند و فضاهای خالی اندکی به ما می دادند. این باعث شده بود فعالیت و دوندگی ما بیشتر شود و زودتر به خستگی برسیم. وفتی توپ را از دست می دادیم باید بلافاصله به دفاع می رفتیم.»

 

سرمربی پرتغال در پایان اضافه کرد:« باید به فداکاری بازیکنانم در زمین هم اشاره کنم. به خصوص در کارهای دفاعی عالی بودیم. سرنوشت گروه هنوز تعیین نشده و از حالا به ایران فکر خواهیم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها