کد خبر : 1532265 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:09 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از ۱۱ بازیکن اروگوئه و عربستان

ترکیب تیم‌های اروگوئه و عربستان از سوی اسکار تابارز و خوان آنتونیو پیزی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم‌های ملی اروگوئه و عربستان که به ترتیب سه و صفر امتیازی هستند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در روستوف آرنا به قضاوت کلمنت تورپین از فرانسه مقابل هم قرار می‌گیرند که پیروزی اروگوئه موجب قطعی شدن صعود این تیم و روسیه و همچنین حذف عربستان و مصر می‌شود.

 

ترکیب تیم ملی اروگوئه را فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنز، دیگو گودین، گیرمو وارلا، مارتین کاسرس، ماتیاس وچینو، رودریگو بنتانکور، کارلوس سانچز، کریستین رودریگز، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی به سرمربیگری اسکار تابارز تشکیل می‌دهند.

محمد العویس، اسامه هوساوی، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، سلمان فرج، تیسیر الجاسم، هتان باهبری، سالم الدوساری و فهد المولد هم ۱۱ بازیکن منتخب خوان آنتونیو پیزی برای شروع بازی برابر اروگوئه هستند.

اروگوئه با دو تغییر نسبت به بازی قبل برابر مصر، امروز به مصاف عربستان آمده و در ترکیب این تیم کارلوس سانچز و کریستین رودریگز به ترتیب جایگزین ناهیتان ناندز و جورجیان دی آراسکائتا شده‌اند.

 

عربستان هم که در دیدار اخیرش با ۵ گل به روسیه باخت، امروز چهار جابه‌جایی در ترکیب اولیه‌اش نسبت به مسابقه افتتاحیه داشته و العویس، البلیهی، باهبری و المولد به ترتیب جای عبدالله معیوف، عمر هوساوی، یحیی الشهری و محمد سهلاوی بازی می‌کنند.

 

1312225

 

1312226

دیدگاه‌ها