کد خبر : 1532733 | 01 تیر 1397 ساعت 13:54 | 355K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال فاش کرد

سرخیو راموس در بین دو نیمه به داور چه گفت؟

دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا صحبت های سرخیو راموس با داور در دیدار تیمش مقابل ایران را فاش کرد.

سرخیو راموس در بین دو نیمه به داور چه گفت؟

 

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب دو تیم ایران و اسپانیا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیا توانست با تک گل دیگو کاستا که با خوش شانسی به ثمر رسید، ایران را شکست داده و به صدر جدول گروه برسد. بازیکنان اسپانیا در جریان بازی معتقد بودند که بازیکنان ایران زیاد وقت کشی می‌کنند و داور باید این موضوع را لحاظ کند و از متوقف شدن بازی جلوگیری کند. حال دنی کارواخال، مدافع اسپانیا از صحبت های سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیا با داور مسابقه پرده برداشت.

 

1312877

 

 

او گفت:" ما درباره وقت کشی ایرانی ها خیلی به داور اعتراض کردیم، در طول بازی او چیزی به ما نگفت، در بین دو نیمه، سرخیو با او صحبت کرد و به او گفت:« می‌دانم تو اروگوئه ای هستی و دوست نداری دور بعد با تیم ما روبرو شوی ولی به خاطر فوتبال، اجازه نده بازی انقدر متوقف شود». داور سپس خندید و متوجه شوخی سرخیو شد."

 

کارواخال درباره صحبت هایش علیه سبک بازی ایران که واکنش تند کی روش را نیز به همراه داشت گفت:" فکر می‌کنم کمی بد منظورم را راجع به ایران بیان کردم. این یک نظر شخصی است، حریف می‌تواند بازی را ببندد، کار را سخت کند، بازی را برای مان دشوار کند ولی اینکه خودشان را روی زمین بیندازند، مثل صحنه ای که گلرشان وانمود کرد که با دیگو کاستا برخورد داشته، این ها چیزهایی نیست که به فوتبال تعلق داشته باشد، به نظر من این ها فوتبال نیست."

دیدگاه‌ها