کد خبر : 1532926 | 02 تیر 1397 ساعت 08:51 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم به تیم بهتری برود 

بایا: پاتریسیو در نبردهای هوایی ضعیف است

ویتور بایا دروازه بان افسانه ای پرتغال در مصاحبه با روزنامه پرتغالی O Jogo از نقاط ضعف و قدرت پاتریسیو صحبت کرد.

بایا: پاتریسیو در نبردهای هوایی ضعیف است

به گزارش "ورزش سه" عملکرد روی پاتریسیو در جام جهانی یکی از بحث های داغ روز در جامعه فوتبال پرتغال است. پاتریسیو که در فاصله چند هفته مانده به جام جهانی قرداد خود را به صورت یک طرفه با اسپورتینگ لغو کرد، از دید کارشناسان آمادگی روحی و روانی لازم برای حفاظت از پرتغال را دارا نیست. پاتریسیو هفته گذشته پس از مسابقه مقابل اسپانیا، با قرداد جدیدی به تیم ولورهمپتون پیوست، مسئله ای که شاید باعث عملکرد بهتر او در مسابقه با مراکش بود. روزنامه پرتغالی جوگو در شماره روز جمعه خود در مصاحبه با ویتور بایا سنگربان سابق بارسلونا و تیم ملی پرتغال، نظر او را در مورد عملکرد پاتریسیو سوال کرد: 

 

پاتریسیو از شرایط روحی مناسبی برخوردار است.

 

پاتریسیو فصلی بسیار موفق در اسپورتیگ پشت سر گذاشت. حالا که به ولورهمپتون منتقل شده، در لیگ برتر انگلستان مسابقات سخت و سطح بالایی را پیش رو خواهد داشت. امیدوارم که ولورهمپتون سکوی پرتابی برای او باشد و به تیم های قدرتمندتری بپیوندد. با وجود تمام حاشیه هایی که پاتریسیو با اسپورتینگ داشت، او از تمرکز بسیار بالا و خارق العاده ای برخوردار است. عملکرد پاتریسیو به اندازه رونالدو در تیم پرتغال مهم است. او در بازی مقابل مراکش با واکنش هایش توانایی خارق العاده خود را نشان داد و باعث حفظ نتیجه و پیروزی تیم شد. در مقابل اسپانیا گل های دریافتی روی اشتباهات او شکل نگرفت اما او می توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد. مسابقه مقابل مراکش روزی بود که ما شاهد بازگشت پاتریسیو به فرم واقعی خود بودیم. 

 

1313100

 

پاتریسیو شوت گیر و موفق در تک به تک ها، ضعیف در توپ های بلند و خروج

 

پاتریسیو با تجربه فراوانی که در اسپورتینگ و ٧١ بازی ملی برای پرتغال کسب کرده، دروازه بان مطمئنی برای پرتغال است. او در مهار ضربات پشت هجده قدم و تک به تک ها فوق العاده است، این دو نکته بارزترین ویژگی مثبت او می باشد. دروازه بان خوب و سطح بالا باید در تمام مدت مسابقه چه در زمان حمله و چه در فاز دفاع باید تیم را تحت رهبری خود داشته باشد، البته که پاتریسیو رهبری قدرتمند در زمین است. بزرگترین ضعف پاتریسیو در سانتر های از کنار است. روی توپ هایی که در فاصله بین او و دفاع ارسال می شود، ضعف دارد و تردید و اشتباهات زیادی در خروج از دروازه روی سانتر از خود نشان می دهد.

دیدگاه‌ها