کد خبر : 1533222 | 03 تیر 1397 ساعت 12:32 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ژاپن - سنگال

ژاپن و سنگال، دیدار حساس امروز را در ورزشگاه اکاترینبرگ برگزار خواهند کرد.

پیش بازی ژاپن - سنگال

به گزارش "ورزش سه"، شیرهای ترانگا، جام جهانی را با پیروزی 2-1 مقابل لهستان آغاز کردند و در دومین گام خود به مصاف سامورایی آبی خواهند رفت. پیروزی در این دیدار، سنگال را راهی دور بعد رقابت ها خواهد کرد تا این تیم در دیدار نهایی مقابل کلمبیا، با خیالی آسوده پا به میدان بگذارد.

 

اخبار تیم‌ها

چیکو کویاته که در دیدار اول مقابل لهستان، نیمکت نشین شده بود، احتمالا امروز نیز قادر به همراهی تیمش نباشد و از روی نیمکت بازی را آغاز کند. دیافرا ساخو نیز به احتمال فراوان جانشین بیرام دیوف خواهد شد. ژاپن اما پس از پیروزی 2-1 مقابل کلمبیا، نیازی به ایجاد تغییر در ترکیب خود برای بازی امروز نمی‌بیند.

 

1311750

 

 

پیش نمایش

سنگال با فرمی عالی راهی جام جهانی شده و قصد دارد با ستاره هایی که در اختیار دارد، نتایج درخشانی رقم بزند.  حضور بازیکنانی مثل مانه، ساخو، نیانگ، گایه و ... باعث شده تا حریفان، سنگال را نسبت به گذشته تیم قدرتمندتری ارزیابی کنند. ژاپن در دیدار اول خود موفق شد کلمبیا را در یک دیدار غیرمنتظره با نتیجه 2-1 شکست دهد و سه امتیاز را کسب کند تا حالا بازی های این گروه، همگی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشند. ژاپن فرم چندان خوبی نداشته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و پیروزی آنها مقابل کلمبیا یکی از شگفتی های جام محسوب می‌شود.

 

پیش بینی

در ابتدا انتظار می‌رفت که لهستان و کلمبیا شانس اول صعود از گروهشان باشد ولی موضوع به کلی عوض شد و پیروزی ژاپن و سنگال در دیدار اول، شرایط را تغییر داد. پیروزی برای هر کدام از این دو تیم ، صعودش به دور بعد را قطعی خواهد کرد ولی تساوی ممکن است صعود هر دو را به خطر بیندازد. سنگال در 11 بازی اخیرش تنها یک شکست تجربه کرده و باید دید که در این دیدار چه نمایشی خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1313450

دیدگاه‌ها