کد خبر : 1533226 | 03 تیر 1397 ساعت 12:53 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب درگیری شدید در رختکن آرژانتین (عکس)

خاویر ماسکرانو و کریستین پاوون، پس از شایعاتی که در مورد درگیری شان در رختکن منتشر شده بود، با انتشار ویدیویی این موضوع را تکذیب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین آرژانتین مقابل کرواسی، رختکن آرژانتین دچار تنش فراوان شده بود و شایعات بسیاری در مورد درگیری ها به وجود آمد. سرخیو آگوئرو، صحبت های تندی علیه خورخه سامپائولی مطرح کرد که احتمالا منجر به نیمکت نشینی اش در بازی پایانی مقابل نیجریه شود و حتی برخی نشریات مدعی شدند که بازیکنان آرژانتین از اعضای فدراسیون خواسته اند سامپائولی را اخراج کنند و برای بازی نهایی، بورچاگا را جانشین او کنند.

 

1313453

 

 

در این میان، شایعاتی در مورد درگیری خاویر ماسکرانو و کریستین پاوون نیز در رختکن منتشر شد که حال این دو با انتشار ویدیویی، این موضوع را تکذیب کردند. در این ویدیو، پاوون و ماسکرانو با هم خوش و بش می‌کنند و ماسکرانو به شوخی به پاوون می‌گوید:" آنها (شایعات) می‌گویند که تو من را له کرده ای!" پاوون نیز لبخند می‌زند و ماسکرانو را به آغوش می‌کشد.

 

سپس پدر و برادر پاوون نیز اضافه می‌شوند و پدر پاوون، ماسکرانو را به آغوش می‌کشد و برادرش، با هافبک تیم ملی آرژانتین عکس می‌اندازد.

 

نشریات معتقد بودند که درگیری این دو پس از اشتباه کابایه رو شروع شد. پس از بازی، ماسکرانو با عصبانیت، برخورد تندی با کابایه رو داشته که پاوون از این موضوع عصبانی می‌شود و به قضیه ورود می‌کند و درگیری بین ماسکی و پاوون بالا می‌گیرد.

دیدگاه‌ها