کد خبر : 1533504 | 04 تیر 1397 ساعت 11:24 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

پکرمن پشت بازیکن زخم‌خورده‌اش ایستاد

پیروزی شیرین کلمبیا، تقدیم به سانچز

پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا پیروزی دیروز تیمش را به فوتبالیست ملی‌پوش کلمبیایی، سانچز تقدیم کرد که به قتل تهدید شده بود.

پیروزی شیرین کلمبیا، تقدیم به سانچز

به گزارش "ورزش سه"، پکرمن تایید کرد که این هافبک کلمبیایی بعد از کارت قرمزی که در اولین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی مقابل چشمان خود دید، پیامهای تهدیدآمیزی دریافت کرده بود که او را به قتل تهدید کرده بودند.


خوزه پکرمن، پیروزی 3-0 کلمبیا مقابل لهستان که دیروز بدست آمد را به کارلوس سانچز تقدیم کرده و گفت این هافبک تیم ملی کلمبیا بعد از اخراج در بازی قبلی کلمبیایی‌ها در جام جهانی، روزهای سختی را پشت سر گذاشته.


سانچز در اولین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی، تنها بعد از گذشت سه دقیقه کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد. بازی‌ای که در نهایت با پیروزی 2-1 ژاپن به پایان رسید و تیم پکرمن را با انتقادهای بسیاری مواجه کرد. اما کلمبیا دیروز با قدرت به رقابتها برگشت و با گلهای یری مینا، رادامل فالکائو و خوان کوادرادو توانست درمقابل لهستان پیروزی مقتدرانه و شیرینی بدست آورد. در بازی دیروز سانچر در میدان حاضر نبود چرا که باید یک جلسه محرومیت خود را پشت سر می‌گذاشت.


بعد از بازی از پکرمن درباره‌ی اینکه آیا خبرهای منتشر شده درباره‌ی دریافت پیامهای تهدید به قتل از سوی سانچز واقعیت دارد، سوالهای متعددی پرسیده شد. خبرهایی که خاطره‌ی تلخ قتل آندرس اسکوبار در جام جهانی 1994 را زنده کرده بود. اسکوباری که به دلیل یک گل به خودی، آماج خشم کور قرار گرفت و کشته شد.

 

پکرمن به خبرنگاران گفت " ما اطلاعات مشخصی دریافت کرده‌ایم ولی من نمی‌توانم چیزی را تایید کنم. صحبت درباره‌ی این مساله در صلاحیت من نیست. بازیکن ما به دلیل این حوادث به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود. همه می‌دانیم که این به فوتبال هیچ ارتباطی ندارد. فوتبال یک بازی است و ما در تک‌تک بازی‌ها با تمام توان و جدیت تلاش می‌کنیم. این حرفها حتی به شوخی هم نباید مطرح شود. چه این خبرها تایید شود و چه تایید نشود، اتفاق فوق‌العاده دردناکی است. این پیروزی را به کارلوس سانچز تقدیم می‌کنم. چون در روزهای اخیر دوران خیلی سختی را پشت سر گذاشته. پس حالا که این پیروزی را بدست آورده‌ایم می‌خواهم او را در شادی پیروزی شریک کنم. البته این را شخصاً از طرف خودم اعلام می‌کنم ولی می‌دانم که کل تیم همین را می‌خواهد ".


پکرمن مهاجم تیم خود فالکائو را به دلیل عملکردش ستود. فالکائو دیروز اولین گل خود در جام جهانی را به ثمر رساند و اولین فوتبالیست کلمبیایی‌ای شد که 30 گل ملی در کارنامه دارد.


پکرمن گفت " امشب یکی از شادترین شبهای ما بود. فالکائو نماد تیم ملی و فوتبال کلمبیا است. ما همیشه امیدوار به گلزنی هستیم و امیدواریم فالکائو مثل امروز آماده و سرحال باشد. می‌خواهیم به عنوان تیم به او کمک کنیم تا بتواند تمام مهارتهایش را به نمایش بگذارد و بدرخشد. گلزنی او نه تنها برای بازی امروز بلکه برای بازی‌های آینده‌ی  ما هم بسیار مهم بود ".


پکرمن با توجه به آخرین بازی تیمش در مرحله‌ی گروهی، که در مقابل سنگال برگزار خواهد شد و کلمبیایی‌ها برای اینکه خیال‌شان از صعود به مرحله‌ی دوم راحت باشد باید در آن به پیروزی برسند، گفت تیم آفریقایی را به خوبی می‌شناسد. سنگال در جدول گروه H یک امتیاز بیشتر از کلمبیا دارد و ممکن است در بازی آخر برای کسب تساوی به میدان بیاید.
پکرمن گفت " شک ندارم سنگال سبک بازی خاص خود را دارد. ولی ما به سبک فوتبال کلمبیایی وفادار می‌مانیم. برای خنثی کردن بازیکنان پرقدرت و سریع سنگالی، از هر چه در توان داریم استفاده می‌کنیم. بله درست است، آنها ممکن است بیشتر دفاعی بازی کنند ولی ما با پیروزی امشب، بیش از پیش به قدرت خودمان ایمان آورده‌ایم ".

دیدگاه‌ها