کد خبر : 1533607 | 04 تیر 1397 ساعت 19:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال نیمکت نشینی پوگبا

ترکیب احتمالی فرانسه برابر دانمارک

تیم ملی فرانسه آخرین تمرین خود قبل از دیدار با دانمارک را در ورزشگاه لوژنیکی انجام داد و برای دیدار مقابل دانمارک آماده شد.

ترکیب احتمالی فرانسه برابر دانمارک

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فرانسه عصر فردا در آخرین دیدار گروهی خود به مصاف تیم ملی دانمارک می‌رود و به دنبال این است با کسب برد برابر حریف سختکوش خود به عنوان صدرنشین حضور در مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کند.


شاگردان دشان امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه لوژنیکی، محل برگزاری مسابقات انجام دادند و آماده مسابقه با دانمارک شدند. حال برخی رسانه‌ها در خصوص ترکیب احتمالی فرانسه برای جدال با دانمارک گمانه‌زنی‌هایی انجام دادند. به احتمال بسیار زیاد در این بازی استیو مانداندا به جای لوریس درون دروازه قرار می‌گیرد. خط دفاع فرانسه را جبرئیل سیدیبه، واران، کیمبمپه و لوکاس هرناندز تشکیل می‌دهد. کانته و انزونزی به عنوان هافبک دفاعی درون زمین قرار می‌گیرند و جلوتر از آن‌ها لمار، گریژمان و کیلیان امباپه به بازی گرفته می‌شوند. تک مهاجم فرانسوی‌ها هم به مانند دو بازی گذشته اولیور ژیرو خواهد بود. نکته جالب نیمکت نشینی احتمالی پوگبا است. در این دو بازی اخیر بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد ستاره منچستر انتقاد کرده بودند و دشان را تحت فشار شدیدی قرار دادند.


فرانسوی ها در دو مسابقه اول خود به ترتیب با نتیجه 2-1 و 1-0 برابر استرالیا و پرو به پیروزی رسیدند و با 6 امتیاز حضور خود مرحله حذفی جام جهانی روسیه را قطعی کردند.

دیدگاه‌ها