کد خبر : 1533776 | 05 تیر 1397 ساعت 02:03 | 81.5K بازدید | 0 دیدگاه

رنار: مقابل ایران، بی تجربگی کار دستمان داد

سرمربی مراکش پس از تساوی برابر اسپانیا تلاش شاگردانش را ستود.

رنار: مقابل ایران، بی تجربگی کار دستمان داد

به گزارش "ورزش سه"، رنار، سرمربی فرانسوی مراکش توانست در آخرین دیدار این تیم در جام جهانی 2018 یک امتیاز ارزشمند را برابر اسپانیا به ارمغان بیاورد.

مراکش تا دقیقه 90 بازی 2-1 از حریف قدر خود پیش بود اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و با یک امتیاز، وداعی شیرین با جام جهانی داشت.

 

 

1314186

 

 

سرمربی مراکش در پایان بازی از داوری گلایه مند بود اما به ستایش از شاگردانش پرداخت:« داور اشتباهاتی داشت اما کار او کار آسانی نیست. در هر صورت باید تصمیمات او را پذیرفت.

در مورد خود بازی باید بگویم که نتیجه خوبی کسب کردیم. مهمترین اصل هر بازی، همین نتیجه است. هدف ما البته که پیروزی بود. دوست داشتیم اسپانیا را شکست دهیم. در طول بازی مقاطعی برتر از حریف بودیم و دقایقی هم زجر کشیدیم. ما تیمی را متوقف کردیم که مخلوطی از بازیکنان رئال و بارساست. اسپانیا تیمی خارق العاده است و باید به بازیکنانم تبریک بگویم.»

 

رنار ادامه داد:« متاسفانه در بازی اول برابر ایران، بی تجربگی کار دستمان داد. بعد از 20 سال به جام جهانی آمده بودیم و وقتی نتوانستیم برابر ایران به برتری برسیم، حداقل باید تساوی را حفظ می کردیم. در نهایت تاوان کمبود تجربه را به سختی پس دادیم اما برابر پرتغال و اسپانیا نشان دادیم که در چه سطح بالایی قرار داریم. با سری بالا از جام بیرون می رویم و حالا برای سنگال و نیجریه آرزوی موفقیت و صعود می کنم. ما 100 درصد با این دو تیم آفریقایی هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها