کد خبر : 1533804 | 05 تیر 1397 ساعت 09:32 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد بازیکنان مراکش از کمک داور ویدیویی

بازیکنان مراکش، شب گذشته به شدت از تصمیماتی که داور به واسطه کمک داور ویدیویی اخذ می‌کرد، عصبانی و ناراحت بودند.

انتقاد بازیکنان مراکش از کمک داور ویدیویی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم اسپانیا و مراکش به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا مراکش بدون امتیاز جام را ترک نکند. با این حال بازیکنان این تیم که نمایش بسیار خوبی را ارائه کردند، معتقد بودند که کمک داور ویدیویی، ضربه سختی به آنها وارد کرده است.

 

مبارک بوسوفا ، کاپیتان مراکش پس از بازی گفت:" راجع به عملکرد داور چه بگویم. فکر می‌کنم او تصمیمات خیلی بدی گرفت و ضربه سختی به ما زد. وقتی پیکه توپ را با دستش لمس کرد، درخواست کمک داور ویدیویی نکرد. اتفاقاتی که رخ داد خیلی واضح بود. همه می‌توانستند ببینند. می‌توانستند از کمک داور ویدیویی استفاده کنند ولی این کار را در مورد صحنه هند پیکه نکردند. شرایط پیچیده بود ولی تمام شد."

 

1314212

 

 

اما واکنش دیگری که سر و صدای بسیاری در دنیای فوتبال به راه انداخته، واکنش امرابات به تصمیمات داور بود. پس از بازی، او که از اتفاقات بازی بسیار ناراحت بود، رو به دوربین کرد و گفت:" VAR مزخرف است"

 

بلهاندا، دیگر بازیکن مراکش نیز گفت:" انگار که کمک داور ویدیویی به دیگران متعلق دارد، انگار برای تیم های بزرگ است. خیلی ناراحتیم. گل آسپاس درست بود ولی هند پیکه روی کرنر دیده نشد."

دیدگاه‌ها