کد خبر : 1533900 | 05 تیر 1397 ساعت 16:30 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب آسنسیو به پیشنهاد نجومی لیورپول

دو روز پیش بود که رسانه های انگلیسی خبر از پیشنهاد 180 میلیون یورویی لیورپول به آسنسیو دادند. او در نشست خبری امروز خود، آینده اش را در هاله ای از ابهام قرار داد.

واکنش عجیب آسنسیو به پیشنهاد نجومی لیورپول

به گزارش "روزش سه"، آسنسیو یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی است و پس از دو فصل درخشان در رئال، طبیعی بود که در فهرست نهایی لاروخا نیز قرار بگیرد. او البته هنوز بازیکن ثابت تیم ملی نیست و شب گذشته در تساوی 2-2 برابر مراکش نیز تنها 20 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

 

 

1314328

 

 

آسنسیو در نشست خبری امروز خود گفت:« ما یک تیم متحد هستیم. طبیعی است که مثل هر بازیکنی دوست دارم همیشه به صورت ثابت بازی کنم ولی این جام جهانی است و هنوز راه درازی تا فینال پیش رو داریم. بازی های مرگ و زندگی در پیش است و باید با انگیزه باشم تا اگر شانسی نصیبم شد، به خوبی استفاده کنم.»

 

آسنسیو در مورد نتایج نه چندان خوب اسپانیا در دور گروهی گفت:« به زحمت تیم اول شدیم و در این چند روز فرصت داریم تا اشتباهات مان را برطرف کنیم. در این جام بازی آسان وجود ندارد و می بینیم که اکثر تیم های مدعی نیز دچار مشکل شده اند. تا به اینجا نه خیلی خوب بوده ایم و نه خیلی بد.»

 

او در مورد گل دقیقه 92 آسپاس به مراکش که توسط VAR پذیرفته شد گفت:« وقتی داور دچار تردید شد، به این فکر کردیم که گل صحیح بوده و سپس VAR آن را تایید کرد. در ادامه فهمیدیم که ایران هم گل مساوی را به پرتغال زده و به این ترتیب تیم اول گروه شدیم.»

 

لوپتگی در رئال:« به خاطر او خیلی خوشحال شدم. وقتی جام جهانی تمام شود، با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.»

 

لیورپول:« این خبر را شنیدم ولی تمام تمرکزم روی جام جهانی است. وقتی این بازی ها تمام شود، در موردش صحبت خواهیم کرد. فعلا فقط جام جهانی.»

بر خلاف انتظارات، آسنسیو حاضر نشد این پیشنهاد را تکذیب یا رد کند و احتمالا گزینه جدایی از رئال را نیز مدنظر دارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها