کد خبر : 1533923 | 05 تیر 1397 ساعت 16:46 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات چشمگیر در ترکیب فرانسه و دانمارک

حساس‌ترین مسابقه گروه C جام جهانی را تیم‌های اروپایی فرانسه و دانمارک مقابل هم برگزار می‌کنند.

تغییرات چشمگیر در ترکیب فرانسه و دانمارک

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی تیم ملی فرانسه که پیروزی‌های متوالی در دو مسابقه اخیرش داشته از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به قضاوت ساندرو ریچی از برزیل در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف تیم دانمارک ۴ امتیازی خواهد رفت.

 

استیو مانداندا، رافائل واران، پرسنل کیمپبه، جبرئیل سیدیبه، لوکاس هرناندز، انگولو کانته، استیون انزونزی، عثمان دمبله، توماس لمار، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو ۱۱ بازیکنی هستند که با تصمیم دیدیه دشان ترکیب تیم ملی فرانسه را برابر دانمارک تشکیل می‌دهند.

 

کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، ماتیاس یورگنسن، توماس دلینی، کریستین اریکسن، پیونه سیستو، مارتین برایتوایته و آندریاس کورنلیوس هم نفرات منتخب اگی هاریدی هستند که برای دانمارک به میدان خواهند رفت.

 

اما فرانسه نسبت به بازی اخیرش مقابل پرو، ۶ تغییر در ترکیب و حتی در پست دروازه‌بان داشته که مانداندا، کیمپبه، سیدیبه، انزونزی، دمبله و لمار به جای هوگو لوریس، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، پل پوگبا، کیلیان امباپه، بلیز ماتوئیدی بازی می‌کنند.

 

تیم ملی دانمارک هم در مقایسه با ترکیب مسابقه گذشته خود برابر استرالیا، سه جابه‌جایی داشته که لاس شونه، یوسف یوراری پولسن و نیکولای یورگنسن از ابتدا در زمین حضور ندارند و به جای آنها ماتیاس یورگنسن، مارتین برایتوایته و آندریاس کورنلیوس به میدان می‌روند که البته پولسن از این مسابقه محروم است.

دیدگاه‌ها