کد خبر : 1533936 | 05 تیر 1397 ساعت 19:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت کامل اروپایی‌ها به یک امتیاز؛

فرانسه 0 - دانمارک 0؛ سردترین بازی 2018

تیم‌های اروپایی فرانسه و دانمارک بدون اینکه خطر چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند به تساوی رضایت دادند.

فرانسه 0 - دانمارک 0؛ سردترین بازی 2018

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که جام جهانی را با پیروزی 2 بر یک مقابل استرالیا آغاز کرده بود و در دیدار اخیرش هم یک بر صفر برابر پرو به برتری رسید، امروز تنها به یک امتیاز در جدال با دانمارک چهار امتیازی نیاز داشت تا صدرنشینی‌اش در گروه C را قطعی کند که همین اتفاق هم افتاد؛ خروس‌ها که نیمی از نفرات اصلی خود را در زمین نداشتند برابر دانمارکی که از توان حمله‌ای خود کم کرده بود، کارشان را با تساوی صفر- صفر تمام کردند تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز جایگاه‌های اول و دوم خود را قطعی کرده و از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی بروند.
تیم ملی پرو هم با پیروزی مقابل استرالیا در دیدار همزمان 3 امتیازی شد تا تیم سوم جدول گروه C شود و بالاتر از استرالیا یک امتیازی قرار بگیرد.


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه C
سه‌شنبه: 97/04/05 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: لوژنیکی مسکو/ تماشاگر: 78011 نفر
داور: ساندرو ریچی(برزیل)؛ کمک‌ها: امرسون دی کاروالیو، مارسلو فن‌گاس و جیانلوکا روچی(ایتالیا)/ کمک داور ویدئویی: مائورو ویگلیانو(آرژانتین).

اخطار: ماتیاس یورگنسن(3+45) از دانمارک

 


تیم ملی فرانسه


استیو مانداندا، رافائل واران، پرسنل کیمپبه، جبرئیل سیدیبه، لوکاس هرناندز(50- بنجامین مندی)، انگولو کانته، استیون انزونزی، عثمان دمبله(78- کیلیان امباپه)، توماس لمار، آنتوان گریزمان(64- نبیل فکیر)  و اولیویه ژیرو.
سرمربی: دیدیه دشان

 

1314402


تیم ملی دانمارک


کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، ماتیاس یورگنسن، توماس دلینی(2+90- لوکاس لارگر)، کریستین اریکسن، پیونه سیستو(60- ویکتور فیشر)، مارتین برایتوایت و آندریاس کورنلیوس(75- کسپر دولبرگ).
سرمربی: اگی هاریدی

 

1314405

 

بهترین بازیکن


جبرئیل سیدیبه، مدافع راست تیم ملی فرانسه که بعد از دو بازی برای نخستین بار در ترکیب خروس‌ها قرار گرفته بود، نمایش فراتر از حد تصوری داشت و در دیدار کسل کننده مقابل دانمارک، اجازه نداد معدود حملات حریف‌شان شکل بگیرد و 6 سانتر و دو توپ بلند برای مهاجمان تیمش فرستاد و علاوه بر آن در 6 نبرد تن به تن برنده بود تا در کنار 79 پاس صحیحی که داد، بهترین بازیکن این مسابقه باشد.


 

لحظات حساس

 

دقیقه 4: برایتوایت با یک دریبل سر پای زیبا هرناندز را جای گذاشت ولی در مقابل دروازه فرانسه بعد از برخوردی که با کیمپبه داشت، روی زمین افتاد که داور برزیلی دستور به ادامه مسابقه داد.

دقیقه 15: برخورد دالسگارد و هرناندز در محوطه جریمه دانمارک با خطای پنالتی برای فرانسه همراه نشد تا در ادماه شوت فنی ژیرو را اشمایکل از کنج دروازه بیرون بکشد.
دقیقه 16: ضربه سر واران روی توپ ارسالی از کرنر خطری روی دروازه دانمارک به وجود نیاورد و به اوت رفت.

دقیقه 25: برخورد توپ به دست مدافع دانمارک  در محوطه جریمه این تیم موقعیت مشکوک به پنالتی رخ داد که روچی، داور مسابقه مثل صحنه‌های قبل اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت.

دقیقه 29: اریکسن نفوذ سریعی به محوطه جریمه داشت تا سانتر زمینی از سمت چپ زمین را تبدیل به گل کند ولی خروج به موقع مانداندا و برخورد با هافبک دانمارک صحنه مشکوک به پنالتی رقم زد که باز هم داور برزیلی خطایی تشخیص نداد.

دقیقه 33: دمبله با سر توپ دلینی را جای گذاشت ولی شوت فنی پای راست او با اختلاف کمی از کنار دروازه دانمارک به اوت رفت. 
دقیقه 40: شوت محکم گریزمان دقت لازم را نداشت تا اشمایکل در دو مرحله توپ را جمع کند.

دقیقه 44: پاس بلند عالی انزونزی از میانه زمین به پشت مدافعان دانمارک را گریزمان به عقب پاس داد ولی ژیرو با وجود اینکه موقعیت خوبی داشت ولی شوت پای راست بی‌دقتی زد تا توپ از بالای دروازه دانمارک راهی اوت شود.
دقیقه 45: شوت دمبله مثل بازی‌های قبل بی‌ثمر بود و به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت محکم اریکسن از روی ضربه ایستگاهی فاصله 30 متری در دو مرحله توسط مانداندا جمع شد تا دروازه فرانسه همچنان بسته بماند.

دقیقه 59: شوت روی پای اریکسن از قوس محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه فرانسه به بیرون رفت.

دقیقه 70: شوت سر ضرب پای چپ فکیر از پشت محوطه جریمه به تور کنار دروازه دانمارک برخورد کرد.

دقیقه 75: ارسال فکیر از جناح چپ زمین با ضربه سر ژیرو همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه دانمارک به اوت رفت.

دقیقه 82: اشمایکل با شیرجه به سمت راست دروازه و دفع توپی که با شوت محکم فکیر به سمت دروازه او آمده بود، اجازه نداد فرانسه به گل برسد.

 

1314403

 

 

اتفاق ویژه

 

در 36 بازی از جام جهانی 2018 هیچ مسابقه‌ای با تساوی بدون گل به اتمام نرسیده بود ولی امروز فرانسه که تنها یک امتیاز برای صدرنشینی در گروه C و دانمارک که نیاز به یک امتیاز برای قطعی کردن صعود داشت، در جدال مقابل هم گلی نزدند تا هر دو تیم به خواسته‌شان برسند.

 

 

در حاشیه

 


* فرانسه با 6 تغییر نسبت به بازی اخیرش با پرو امروز به مصاف دانمارک آمده که مانداندا، کیمپبه، سیدیبه، انزونزی، دمبله و لمار به جای هوگو لوریس، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، پل پوگبا، کیلیان امباپه، بلیز ماتوئیدی بازی می‌کنند.
* عدم حضور لاس شونه، یوسف یوراری پولسن و نیکولای یورگنسن و به میدان رفتن ماتیاس یورگنسن، مارتین برایتوایت و آندریاس کورنلیوس سه تغییر در ترکیب امروز دانمارک در مقایسه با مسابقه گذشته‌اش برابر استرالیا است.
* یوسف یوراری پولسن، مهاجم دانمارک به دلیل دو اخطاره بودن بازی امروز با فرانسه را از دست داده است.

* تمام ظرفیت 78 هزار و 11 نفری ورزشگاه لوژنیکی موسکو تکمیل شده که این اتفاق تنها در دیدار افتتاحیه جام جهانی رخ داده بود.

* دلینی به دلیل مصدومیت در آخرین دقایق مسابقه تعویض شد.

 

1314421

دیدگاه‌ها