کد خبر : 1534022 | 05 تیر 1397 ساعت 22:30 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرواسی با تیم دوم مقابل ایسلند!

زلاتکو دالیچ در حالی ۱۱ بازیکن اصلی کرواسی را معرفی کرده که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی که با کسب ۶ امتیاز صعودش از گروه D جام جهانی را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل ایسلندی قرار می‌گیرد که یک امتیازی است ولی در صورت برد در مسابقه امشب و از سوی دیگر شکست نیجریه ممکن است به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

لووره کالینیچ، ودران کورلوکا، دویه کالتاکار، تین یدوای، یوسیپ پیواریچ، لوکا مودریچ، میلان بادلی، متئو کواچیچ، مارکو پیاکا، ایوان پریشیچ و آندری کراماریچ ۱۱ بازیکن تیم ملی کرواسی هستند که با نظر زلاتکو دالیچ از ابتدا مقابل ایسلند بازی می‌کنند.

 

دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، مارسلو بروزوویچ، آنته ربیچ و ماریو مانژوکیچ  ۹ بازیکنی هستند که نسبت به دیدار با آرژانتین، در مسابقه امشب کرواسی برابر ایسلند نیمکت‌نشین شده‌اند تا دالیچ نشان دهد علاوه بر صعود تیمش، چندان بدش نمی‌آید که آرژانتین نتواند به مرحله حذفی صعود کند.

 

هانس هالدورسون، اسوریر اینگاسون، راگنار سیگوردسون، بیرکیر سوارسون، هوردور مگنوسون، آرون گونارسون، امیل هالفردسون، یوهان گودموندسون، بیرکیر بیارناسون، گیلفی سیگوردسون و آلفرد فینبوگاسون هم نفرات منتخب هایمر هالگریمسون در دیدار امشب برابر کرواسی هستند.

 

سه تغییر نسبت به بازی گذشته ایسلند برابر نیجریه امشب در ترکیب این تیم به وجود آمده که کری آرناسون، روریک گیسلاسون و یون بوتوارسون غائب هستند و به جای آنها اسوریر اینگاسون، امیل هالفردسون و یوهان گودموندسون بازی می‌کنند.

 

1314470

 

1314471

دیدگاه‌ها