کد خبر : 1534127 | 06 تیر 1397 ساعت 12:58 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز تا صدرنشینی

آشتی رسانه‌های مکزیک با اوسوریو

مکزیک می‌خواهد بعد از شش حذف از مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی به این روند پایان دهد هرچند ممکن است در نخستین مرحله حذفی به برزیل بخورد.

آشتی رسانه‌های مکزیک با اوسوریو

به گزارش ورزش سه ، خوان کارلوس اوسوریو مربی مکزیک به دلیل آزمون و خطای بسیاری که از زمان ورودش در سال 2015 در این تیم داشته، رابطه خوبی با رسانه‌های مکزیک ندارد و طرفداران فوتبال نیز در این کشور روش‌های او را نمی‌پسندند اما با پیروزی شوکه کننده برابر آلمان در بازی اول و بعد برد 2 بر یک مقابل کره جنوبی که این تیم را در آستانه صعود به یک‌هشتم‌نهایی قرار داده، احتمالا نظرات درباره او عوض شده و با کسب نتیجه لازم در دیدار آخر گروهی مقابل سوئد اوضاع بهتر هم می‌شود؛ دیگر هوادارانی که بعد از برد یک بر صفر دیدار دوستانه با اسکاتلند خواهان اخراج مربی 56 ساله کلمبیایی بودند، با او آشتی کرده‌اند.


«ال تری» با پیروزی و تساوی در این دیدار صدرنشین می‌شود اما اگر ببازد هم در صورت تساوی یا باخت آلمان مقابل کره جنوبی صعود می‌کند اما گیرمو اوچوا دروازه‌بان این تیم که با 14 سیو رکورددار دروازه‌بان‌های جام جهانی روسیه تا اینجا است، می‌گوید: «می‌دانستیم کار به بازی آخر می‌کشد و همین هم شد. ما به دنبال پیروزی در مسابقه بودیم و هستیم.» مکزیک همچنین می‌خواهد بعد از شش حذف از مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی به این روند پایان دهد هرچند ممکن است در نخستین مرحله حذفی به برزیل بخورد. مکزیک آخرین بار در جام جهانی 1986 که میزبان مسابقات بود، به یک‌چهارم‌نهایی رسید.


سوئد که در بازی اول خود با یک گل کره جنوبی را برد، بدشانس بود که از دیدار با آلمان هیچ چیز به دست نیاورد. مارکوس برگ مهاجم این تیم می‌گوید: «ما زمین خوردیم و حالا می‌خواهیم بلند شویم. سرنوشت ما دست خودمان است و از این خوشحالیم. روحیه خوبی داریم و با تمام توان با مکزیک بازی می‌کنیم.»


سوئد با تساوی هم صعود می‌کند اگر کره جنوبی، آلمان را شکست دهد و اگر با دو گل یا بیشتر مکزیک را ببرند فارغ از هر نتیجه‌ای در بازی دیگر گروه صعود می‌کنند.


سوئد تا قبل از بازی آلمان، 10 بازی متوالی در مرحله گروهی جام جهانی شکست نخورده بود یعنی از جام جهانی 1990. این تیم از جام جهانی 1958 که به‌عنوان میزبان مسابقات با سه گل مکزیک را شکست داده، برابر هیچ تیمی از منطقه کونکاکاف به پیروزی نرسیده است. دو تیم 9 بار با هم بازی کرده‌اند که سهم سوئد 4 پیروزی بوده.

دیدگاه‌ها