کد خبر : 1534203 | 06 تیر 1397 ساعت 17:15 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار غیرمستقیم آسنسیو به فلورنتینو پرز

پیشنهاد نجومی لیورپول به آسنسیو در ابتدا جدی گرفته نشد اما پس از مصاحبه روز گذشته این بازیکن زنگ خطر در رئال به صدا در آمده است.

هشدار غیرمستقیم آسنسیو به فلورنتینو پرز

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پیش بود که مارکا خبر داد لیورپول خود را برای پیشنهادی 180 میلیون یورویی به رئال به منظور جذب آسنسیو آماده می کند.

پدیده 23 ساله دو فصل پیش فوتبال اسپانیا، به قدری در ترکیب رئال درخشیده که حالا توجه بسیاری از تیم های بزرگ و متمول را به خود جلب کرده است. او سال گذشته قراردادش را تا 2021 تمدید کرد و رقم فسخش نیز 700 میلیون یورو است و به همین دلیل خیال مدیران رئال از بابت او تا حدودی راحت است اما آسنسیو در مصاحبه روز گذشته خود حاضر نشد پاسخ قاطعی در مورد آینده اش بدهد و همه چیز را به پس از جام جهانی موکول کرد.

 

 

1314699

 

 

طبق ادعای آاس، نه آسنسیو به جدایی از رئال فکر می کند و نه مدیران رئال به وی اجازه جدایی خواهند داد اما هدف آسنسیو از حرف های دیروزش، نوعی اعلام هشدار به پرز بود برای اینکه به زودی قرارداد جدیدی به او پیشنهاد بدهد. آسنسیو با درخشش در دو سال اخیر حالا خود را مستحق افزایش دستمزد می بیند و پیشنهاد نجومی لیورپول نیز برای وی حکم اهرم فشار را خواهد داشت.

با این اوصاف، پس از جام جهانی مسئولان رئال باید با آسنسیو پای میز مذاکره بنشینند و قرارداد جدیدی با وی امضا کنند.

دیدگاه‌ها