کد خبر : 1534207 | 06 تیر 1397 ساعت 18:02 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوکر: آرژانتینی‌ها مدیون کرواسی هستند

اسطوره و رییس فدراسیون فوتبال کرواسی بعد از برد تیمش مقابل ایسلند اعلام نمود بسیاری از آرژانتینی‌ها با ارسال پیام از وی تشکر کردند.

شوکر: آرژانتینی‌ها مدیون کرواسی هستند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی کرواسی با کسب برتری 2-1 مقابل ایسلند به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله حذفی جام جهانی شد و در این مرحله باید با دانمارک رو به رو شود. شاگردان دالیچ هم‌چنین با پیروزی برابر حریف سر سخت خود کمکی زیادی به آرژانتین کردند تا حضور در مرحله حذفی را تجربه کند.


حال شوکر، ستاره سرشناش و رییس فدراسیون فوتبال کرواسی در گفت و گو با رسانه‌ها عنوان کرده است: ما و اروگوئه تنها تیم‌های 9 امتیازی جام جهانی بودیم و نشان دادیم فوتبال کرواسی چه رشدی داشته است. هم‌چنین پیام زیادی از سمت آرژانتینی‌ها دریافت کردیم که آن‌ها از ما تشکر کردند و گفتند که به تیم ملی کرواسی اعتماد کامل داشته‌اند.


وی در خصوص اینکه آیا مارادونا هم برای او پیام فرستاده است یا خیر، تصریح کرد: من نمی‌خواهم از مارادونا نام ببرم اما بسیاری از آرژانتینی‌ها با من تماس گرفتند و تشکر کردند.


شوکر که با 45 گل در 69 بازی یکی از اسطوره‌های کرواسی محسوب می‌شود و سابقه آقای گلی در جام جهانی را در کارنامه خود دارد، در رابطه با دیدار تیم ملی کشورش با دانمارک در مرحله بعدی مسابقات گفت: ما بازی سختی مقابل دانمارک داریم اما از لحاظ بدنی آماده هستیم. اما ما باید همان گونه که برابر آرژانتین هجومی بازی کردیم برابر این تیم هم حاضر شویم و با اتکا به خط هافبک خود به دنبال پیروزی در این دیدار باشیم.

دیدگاه‌ها