کد خبر : 1534293 | 06 تیر 1397 ساعت 22:33 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

زردهای غول‌کش و مهارنشدنی اروپا (عکس)

شاگردان یان اندرسون با شگفتی‌سازی به جام جهانی رسیدند و در این رقابت‌ها هم به‌عنوان سرگروه به جمع ۱۶ تیم برتر رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد نه تنها امروز که به‌عنوان صدرنشین گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ بالاتر از تیم‌های مکزیک، کره جنوبی و آلمان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، بلکه در مرحله مقدماتی در قاره اروپا هم شگفتی‌ساز بود و نتایج خیره کننده‌ای گرفت.

 

طلایی پوشان اروپا در گروه اول مرحله مقدماتی بالاتر از هلندی که هنوز هم جای خالی‌اش در جام جهانی احساس می‌شود، در رده دوم قرار گرفت و به دیدار پلی‌آف رفت ولی کار شاگردان یان اندرسون فقط به حذف هلند خاتمه پیدا نکرد و آنها در پایان دو بازی رفت و برگشت برابر ایتالیایی که قهرمانی جام جهانی را هم داشته، توانستند به پیروزی دست پیدا کنند و بلیت روسیه را بگیرند.

 

سوئد از سد هلند و ایتالیا عبور کرد و غول‌کش اروپا شد که در جام جهانی هم با برتری مقابل کره جنوبی شروع خوبی داشت ولی در دومین بازی هم با وجود اینکه تا لحظات پایانی در حال گرفتن یک امتیاز از آلمان، قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها بود تا این تیم را در آستانه حذف قرار دهد، شکست خورد.

تیم ملی سوئد تا قبل از آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی تیم سوم جدول بود و تنها در صورت پیروزی با اختلاف دو گل برابر مکزیک و از سوی دیگر عدم نتیجه‌گیری آلمان برابر کره جنوبی می‌توانست تیم سرگروه شود که بهترین اتفاقات ممکن برای آنها افتاد.

 

ملی پوشان سوئد شگفتی‌سازی خود را در جام جهانی هم ادامه دادند و توانستند مکزیکی که دو پیروزی متوالی برابر آلمان و کره جنوبی داشت را در بازی امروزشان با نتیجه پُر گل ۳ بر صفر شکست دهند تا از سوی دیگر با توجه به شکست ۲ بر صفر آلمان برابر کره جنوبی، به‌عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی برسند.

 

سوئدی‌ها را باید تیم غول‌کش اروپا لقب داد، تیمی که شاید در مرحله حذفی هم برزیل یا سوئیس را حذف کند.

 

1314820

 

1314818

 

1314819

دیدگاه‌ها