کد خبر : 1534320 | 07 تیر 1397 ساعت 00:09 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

یواخیم لو در موقعیت پیش بینی نشده (عکس)

یواخیم لو در شرایطی قرار گرفته که پیش بینی اش پیش از جام جهانی تقریبا غیرممکن بود.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی گمان می کرد تیم ملی آلمان در پایان مرحله گروهی، پایین تر از کره جنوبی در رده چهارم قرار بگیرد، آن هم در شرایطی که ژرمن ها یواخیم لو را به عنوان یکی از برترین مربیان جهان در اختیار داشتند.

 

لو جام جهانی 2006 را در کنار یورگن کلینزمن سپری کرد و پس از آن به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد و علاوه بر کسب نتایج مناسب، پوست اندازی بسیار خوبی نیز در این تیم انجام داد.

 

کسب مقام نایب قهرمانی جام ملت های اروپا 2008 و سومی در جام جهانی 2010 با ناکامی در یورو 2012 همراه شد تا آلمانی ها از تیم یواخیم لو در جام جهانی برزیل تنها قهرمانی بخواهند و مانشافت قاطعانه این نتیجه را به دست آورد. آن ها در نیمه نهایی برزیل را 7 تایی کردند تا قاطعانه راهی فینال شوند و در بازی نهایی نیز از سد یاران مسی گذشتند.

 

این بار نیز همه از یواخیم لو انتظار داشتند که تیمی قدرتمند به جام جهانی بفرستد. تیمی که بدون فوق ستاره، از ثبات در عملکرد بهره مند باشد و همچون 2014 جام قهرمانی را به دست بیاورد و در کنار برزیل، پر افتخار ترین تیم ملی جهان باشد.

 

با رد پیشنهاد رئال مادرید، فشارها بر روی لو بیشتر شد و حالا این سرمربی 58 ساله در شرایط ویژه ای قرار گرفته است. باید دید مدیران فدراسیون آلمان چه تصمیمی در خصوصش خواهند گرفت.

 

1314862

 

دیدگاه‌ها