کد خبر : 1534529 | 07 تیر 1397 ساعت 22:00 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

پراضطراب ترین دقایق تاریخ فوتبال ژاپن

ژاپنی ها امروز برای آسیا آبروداری کردند و توانستند از گروه خود به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شوند.

پراضطراب ترین دقایق تاریخ فوتبال ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن کار خود در جام جهانی را با پیروزی حیرت انگیز برابر کلمبیا آغاز کرد. البته ده نفره شدن کلمبیا در نیمه اول هم مزید بر علت شد تا ژاپن 2-1 به پیروزی دست یابد. چشم بادامی ها در دومین جدال خود برابر سنگال به تساوی 2-2 دست یافتند و امشب برابر تیم ناامید و از پیش حذف شده لهستان با یک گل مغلوب شدند.

 

 

1315093

 

 

تا قبل از دریافت گل، ژاپن با توجه به تساوی بدون گل کلمبیا و سنگال، تیم اول گروه بود اما پس از پذیرش گل به رده سوم سقوط کرد تا اینکه یری مینا توانست کلمبیا را پیش بیندازد و ژاپن تیم دوم گروه شد. بازی ژاپن و لهستان با همان یک گل به سود لهستانی ها و زودتر از بازی سنگال-کلمبیا به اتمام رسید.

ژاپنی ها که با توجه به برتری کلمبیا تیم صعود کننده بودند، در سه دقیقه وقت اضافه فقط به یکدیگر پاس می دادند تا با همان یک گل بازی را ببازند و صعود کنند اما در بازی دیگر می توانست هر اتفاقی رخ دهد و سنگال با زدن گل تساوی، راهی دور بعد شود که در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد و ژاپنی ها که پس از اتمام بازی شان بسیار مظطرب و نگران در انتظار اتمام دیدار سنگال و کلمبیا بودند، نفسی به راحتی بکشند و در کنار هواداران شان جشن صعود بگیرند.

 

 

1315094

دیدگاه‌ها